חדשות בארץ

למען היהדות במדינת היהודים: למרות הגשם השוטף – הרב קנייבסקי סירב לשוב לביתו

עצרת תפילה המונית התקיימה אתמול ברחובה של עיר בבית שמש, כאשר הרב קנייבסקי התעקש להמשיך ולשהות בעצרת, למרות הגשם שירד ללא הפסקה. הסיבה: דאגה גדולה מצביונה היהודי של מדינת ישראל

הרב חיים קנייבסקי (צילום: שלומי כהן, פלאש 90)הרב חיים קנייבסקי (צילום: שלומי כהן, פלאש 90)
אא

אמש (מוצ"ש), למרות הגשם השוטף ומזג האוויר הסוער, יצאו אלפים מתושבי בית שמש להשתתף בעצרת התפילה שנערכה בהשתתפותו של הרב חיים קנייבסקי.

תושבי העיר נדהמו מכך שהרב, בן ה-92, התעקש להמשיך לשהות בעצרת, שנערכה תחת כיפת השמים, למרות הגשם השוטף שירד ללא הפסקה.

בהמשך, הורתה המשטרה להתפזר, בשל החשש מפני סכנת התחשמלות בעקבות חיווט ההגברה והתאורה שהובאו למקום. בשל כך הורו מארגני המעמד לציבור לשוב לביתו, כדי

בסופו של דבר, בעקבות הוראות המשטרה וכוחות הביטחון, שהתריעו מפני סכנת התחשמלות בעקבות חיווט ההגברה והתאורה שהובא למקום, הורו מארגני המעמד להורות לציבור לשוב לביתו.

מסע הבחירות של הרב קנייבסקי, למען שמירת היהדות בעם ישראל, כלל סדרת עצרות מיוחדות ברחבי הארץ. ביום חמישי בלילה התקיים מעמד תפילה ברחבת הכותל המערבי. ביום רביעי התקיים מעמד היסטורי בצפת, וביום שלישי התקיים מעמד תפילה וזעקה במודיעין עילית, יחד עם הרב אדלשטיין.

הרב קנייבסקי יצא למסע הבחירות ברחבי הארץ, למרות גילו המופלג, הינה בשל דאגתו מכך שהציבור לא ער לסכנות האדירות שהבחירות הקרובות טומנות בחובן. החשש הוא שהציבור, העייף ממערכות הבחירות החוזרות, יישאר בביתו ולא יתגייס באופן מלא למען שמירת היהדות בעם ישראל. לשם כך הטריח הרב קנייבסקי את עצמו למסע ברחבי הארץ, וזאת כדי לעורר את הציבור ולהבהיר את גודל השעה.

עצרת נוספת נערכה אמש, בה התחייב יאיר לפיד להרוס את הדת עד היסוד. "אם ננצח אני מתחייב", הצהיר לפיד, מראשי מפלגת 'כחול לבן': "נבטל את חוק המרכולים! נבטל את חוק הג'ובים! נבטל את חוק ההמלצות! נבטל את השר ללא תיק! נחזיר את לימודי הליב"ה! נחזיר את מתווה הכותל! נתקן את חוק הלאום! נתקן את חוק החינוך המיוחד!  נעביר את חוק הקלון! נעביר ברית זוגיות ותחבורה בשבת".

בימי הדין לצביונה היהודי של מדינת ישראל, אנא, אל תעמדו מנגד.

האם הסיוט יהפוך למציאות? אם לא נתעורר, כך תיראה המדינה ביום שאחרי:

תגיות:הרב קנייבסקיבית שמשבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה