פעילות הידברות

בנו של הרב זמיר כהן סיים את הש"ס

לפני כשבועיים נערך אירוע סיום הש"ס של בנו של הרה"ג זמיר כהן שליט"א. צפו בתמונות מהאירוע

  • ב' אדר התש"פ
אא

בנו של מורנו הגאון הרב זמיר כהן שליט"א, הבה"ח שלום מאיר כהן הי"ו, אשר לומד בישיבת "אורחות תורה", סיים לפני כשבועיים את הש"ס. המיוחד בסיום זה, שאינו סיום של לימוד אחד, אלא הוא מלווה במבחנים שחתן השמחה נבחן בסיום כל מסכת מהש"ס, לאחר ששינן אותה היטב.

באירוע המרומם של סיום הש"ס השתתפו רבנים רבים, ביניהם ראשי ישיבת אורחות תורה – הגאון הרב דב דיסקין, והגאון הרב איתמר גרבוז, והגאון הרב יחיאל קלרמן; ומשגיח הישיבה הרב הצדיק חזקיהו מישקובסקי, וכן: הגאון הרב זבדיה כהן ראב"ד תל אביב, הגאון הרב אליהו בר שלום, הרב הראשי של בת ים; הגאון הרב דוד ברדוגו אב"ד בבית הדין הרבני ירושלים, המקובל הצדיק הרב יצחק בצרי; הדיין הרה"ג יוחאי חנאסב; הרה"ג ירון אשכנזי, העומד בראש ארגון "קו ההלכה" וחבר הוועדה הרוחנית בהידברות; הרב דוד תופיק מנכ"ל הדברות; הרב יוסף עזרא משנה למנכ"ל ועוד.

הרב זמיר כהן מעודד בביתו שכל בחור יסיים את הש"ס טרם נישואיו. זהו כבר בנו השני המסיים את הש"ס, וגם בנו השלישי, אף הוא מבחירי ישיבת "אורחות תורה", מתקרב אל היעד הנכסף.

התרגשות רבה היתה בקרב הנוכחים במעמד כשהחתן המסיים הזכיר בדבריו את אביו הגה"ר זמיר כהן שליט"א ואת אמו הרבנית תליט"א, אשר עם כל עיסוקיהם בתחומים ציבוריים רבים, מציבים בחינוכם לילדיהם את לימוד התורה במרכז החיים, ומנחילים לילדיהם את החינוך הטהור לעמל התורה, ולשאיפה להתעלות בעבודת ה' בדרך התורה הקדושה.

תגיות:ש"ססיום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה