חדשות בארץ

פיגוע הדריסה בירושלים: החייל שנפצע קשה שוחרר מבית החולים

חייל גולני, שנפצע באורח קשה בפיגוע הדריסה במתחם התחנה בירושלים, שוחרר מבית החולים שערי צדק והועבר לשיקום בתל השומר. מנהל היחידה לנוירוכירורגיה: "בטוח שהחייל ישמור על מגמת השיפור המתמיד, ועל הרוח והעוצמה שראינו ממנו מרגע הפציעה"

זירת פיגוע הדריסה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)זירת פיגוע הדריסה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

חייל גולני, שנפצע קשה בפיגוע הדריסה במתחם התחנה בירושלים לפני כשלושה שבועות, שוחרר היום (חמישי) מבית החולים שערי צדק והועבר לשיקום בתל השומר.

החייל הגיע לבית החולים במצב קשה מאוד, עם פגיעה רב-מערכתית ופגיעת ראש קשה. הוא טופל על ידי צוותי הטראומה, הכירורגיה וטיפול נמרץ של שערי צדק, שייצבו בהדרגה את מצבו.

לאחר שחלה התייצבות משמעותית במצבו, הועבר החייל להמשך הטיפול בפגיעת הראש במחלקה הנוירוכירורגית. היום, כאמור, הוא השתחרר במצב טוב להמשך תהליך שיקומו.

מנכ"ל שערי צדק, פרופ' עופר מרין, אמר לחייל בטרם צאתו מבית החולים: "אנחנו מלאי שמחה היום לראות אותך אחרי התהליך וההחלמה המדהימה שעברת. אתה לוחם אמיתי, והוכחת לנו את זה לאורך כל השבועות האחרונים. צוותים רבים ממחלקות רבות היו מעורבים בטיפול בך, ואני רוצה להודות להם. אנו מאחלים לך ולמשפחה החלמה מהירה, ושנפגוש אותך רק באירועים משמחים".

מנהל יחידת הטראומה, ד"ר אלון שוורץ, סיפר לחייל ולבני משפחתו כי הוא מתגורר סמוך למקום הפיגוע: "כשקפצתי לבית החולים, הבנתי מהדיווחים מהשטח שמצב הפצוע מאוד קשה. לא ויתרנו, ויחד עם כל הצוותים הרפואיים, ובמיוחד איתך, נלחמנו לכל אורך הדרך. אני שמח, שהגענו למצב שאנחנו יכולים לשחרר אותך עם תקווה לשיקום מלא״.

ד"ר טל שחר, מנהל היחידה לנוירוכירורגיה שניתח את החייל, ציין כי "החייל נמצא בתהליך שיקום שיארך עוד זמן. אולם אני בטוח, שישמור על מגמת השיפור המתמיד ועל הרוח והעוצמה שראינו ממנו מרגע הפציעה".

מבית החולים נמסר, כי משפחתו של החייל הודתה לצוותים הרפואיים "על הטיפול המסור בכל רגע יום ולילה" והוסיפה איחולי רפואה שלמה "לכל עם ישראל".

בפיגוע, שהתרחש ב- 6 בפברואר, נפצעו 12 לוחמי גולני. החיילים, שהתגייסו לפני כארבעה חודשים, היו בסיור מורשת באזור, בדרכם לכותל המערבי. המחבל, סנד א-טרמאן, תושב מזרח ירושלים, הפתיע אותם מאחור. הוא האיץ את רכבו, עלה על המדרכה ופגע בהם, ולאחר מכן נמלט מהזירה. כוחות הביטחון לכדו אותו עוד באותו יום בצומת גוש עציון.

תגיות:פיגוע דריסהירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה