חדשות בארץ

גם אנחנו הופתענו: זו היוזמה האדירה של ש"ס למוצאי הבחירות

יוזמה מבורכת במטה בני התורה של ש"ס: לימוד תורה בסיום הבחירות, בליל ז' באדר, יום הילולת משה רבנו. זכות התורה תשפיע לטובה על הצלחת המערכה

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

תחת הכותרת "הבוחר בתורה ובמשה עבדו", יזמו במטה בני התורה של תנועת ש"ס את היוזמה הבאה: במוצאי הבחירות, ליל ז' באדר, יתאספו אלפי אברכים ובחורים לסדר לימוד מיוחד לכבוד הילולת משה רבנו ע"ה, ולמען הצלחת מערכת הבחירות.

על פי התוכנית המהפכנית, "ישיבות משה רבנו" יוקמו בכל עיר ועיר, ובהם יתנהל סדר לימוד מיוחד. המטרה: למנוע את ביטול התורה בזמן פרסום תוצאות האמת.

סדר הלימוד יתנהל באופן הבא:

21:45 – פרקי תהילים להצלחת המערכה הגורלית.

22:00-24:00 – לימוד תורה בהתמדה, דווקא בזמן פרסום התוצאות.

היוזמה מתבססת על דברי הרב חיים פלאג'י בספרו "מועד לכל חי": "אשריו ואשרי חלקו של הגביר שזכה וזיכה את הרבים לקבוע לימוד ב-ז' באדר, כל התלמידי חכמים שבעירנו יגן עליהם אלוקים".

נזכור את דברי התלמוד הירושלמי (מסכת ברכות פרק ט' הלכה ה'), המתאר את גודל השכר שזוכה לו מי שעוסק בתורה בעת שרוב העולם מתבטל ממנה. כה דברי התלמוד: "רבי שמעון בן יוחאי אומר אם ראית את הבריות שנתייאשו ידיהן מן התורה מאד עמוד והתחזק בה ואתה מקבל שכר כולם".

ממטה בני התורה של ש"ס נמסר: "למרות שהלימוד יהיה בפועל במוצאי הבחירות, עצם "הקבלה" שאלפי אברכים יקבלו על עצמם להקדיש שעתיים ללימוד בסוף היום, זה כבר יעלה לנחת רוח לפני הקב"ה, ויעורר סנגוריה גדולה.  התורה היא העיקר, וידוע שהרב עובדיה פעל ככל יכולתו למען הצלחת המפלגה, ובשעה 22:00 פתח את הגמרא וחזר ללמוד בהתלהבות.

"כשחושבים על התמונות המרגשות הללו של מאות לומדים ששוקדים על תלמודם, שיצאו מכל מוקדי הלימוד בכל רחבי הארץ - אין דבר מרגש מזה".

הבה נקבל על עצמנו כבר כעת ללמוד תורה בזמן קריאת תוצאות האמת (גם 10 דקות שוות המון), נתפוס את הגמרא ונאטום אוזנינו מלשמוע דברי חול. בדיוק ברגעים אלו, כשכולם עסוקים במדגמים ושטויות, חסרה תורה בעולם, והקידוש ד' שלנו יהיה עצום!

כאשר נקבל על עצמנו כבר כעת את המצווה הגדולה – לימוד תורה בשעת סגירת הקלפיות למשך 10 דקות – נעורר רחמי שמים על כולנו, וקבלה זו, יחד עם לימוד התורה – ירבה זכויות בעולם וישפיע על התוצאות.

תגיות:מפלגת ש"סישיבת משה רבנובחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה