חדשות בארץ

דובר כחול לבן בתגובה לביקורת מימין: "תצדיעו, חצופים"

אילן אוסטפלד, ראש מערך התקשורת של כחול לבן, תקף בחריפות את אנשי הימין המותחים ביקורת על הנהגת כחול לבן ודרש מהם להצדיע לשלושת הרמטכ"לים לשעבר. גולשים רבים הגיבו בזעם על ה'פקודה': "מה, אתה בצפון קוריאה?"

גנץ, יעלון ואשכנזי (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)גנץ, יעלון ואשכנזי (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

אילן אוסטפלד, ראש מערך התקשורת של כחול לבן, הגיב היום (רביעי) באופן בלתי שגרתי לביקורת המוטחת בהנהגת כחול לבן מצדו הימני של המתרס הפוליטי: "עזות המצח של יותר מדי חדלי אישים לנסות ולהטיל דופי בשלושה רמטכ"לים, שחרפו נפשם בחזיתות הלחימה במשך שנים למען מדינת ישראל ואזרחי ישראל, היא משהו בלתי אפשרי לתפיסה ולעיכול. תצדיעו ותסתמו, חצופים", כתב בטוויטר.

גולשים רבים הגיבו בזעם על ה'פקודה' שקיבלו מאוסטפלד. אחד הגולשים תהה: "תגיד לי, מה אתה בצפון קוריאה?". גולש אחר כתב: "ואם גם אני חירפתי את נפשי בחזיתות הלחימה במשך שנים למען מדינת ישראל ואזרחי ישראל, האם גם אני צריך להצדיע? כי אני פשוט אזרח כרגע, ורוצה לוודא האם חובת ההצדעה חלה גם על אזרחים".

מגיב נוסף כתב כי הוא "כבר מבולבל. אנחנו צריכים להתבטל ולמחוק את עצמנו בפני מערכת משפטית? או בפני מערכת צבאית וקצונה בכירה? נא עשו עבורנו סדר כדי שנדע למי להצדיע, בפני מי לסתום ולמי להתחצף".

בעקבות התגובות הסוערות, הבהיר אוסטפלד לאחר מכן את דבריו: "כל מה שביקשתי שרק תזכרו מי האנשים הללו, מה עשו בחייהם למעננו ולמען ביטחוננו, ושתוקירו אותם על כך לפני שבגלל ויכוח פוליטי כזה או אחר תגררו לשיח שפל. לא חייבים להצדיע. זו מבחינתי מטאפורה למינימום הערכה. הם יכלו לעשות כל שברצונם, ובחרו להמשיך לתרום בדרכם למדינה. בעיניי זה ראוי לשבח."

תגיות:כחול לבןבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה