סלבס בהתחזקות

ברי סחרוף, יוסי גיספן ועוד: סלבס הניחו תפילין כאות הזדהות עם שומרי המצוות

זה התחיל לפני שבועות אחדים, עם הצהרתו של ראש עיריית תל אביב רון חולדאי - על הדרת דוכני תפילין ממקומות סמוכים לבתי ספר, המשיך לפוסטים נוקבים ברשתות החברתיות ועדיין מהדהד עם שלל יוזמות של ידוענים ואחרים - בהנחת תפילין, כאות הזדהות עם שומרי תורה ומצוות

בעיגול: טל שגב (צילום מסך מתוך הסרטון של הצמד 'שרולי ונתנאל')בעיגול: טל שגב (צילום מסך מתוך הסרטון של הצמד 'שרולי ונתנאל')
אא

זה התחיל לפני שבועות אחדים, עם הצהרתו של ראש עיריית תל אביב רון חולדאי - על הדרת דוכני תפילין ממקומות סמוכים לבתי ספר, המשיך לפוסטים נוקבים ברשתות החברתיות ועדיין מהדהד עם שלל יוזמות של ידוענים ואחרים - בהנחת תפילין, כאות הזדהות עם שומרי תורה ומצוות. 

אל הרשימה הארוכה והמסועפת של עשרות אנשים שהניחו תפילין עד כה, מצטרפים כעת גם ידוענים חילונים ומסורתיים כמו הזמר והיוצר ברי סחרוף, הזמר מיכה שיטרית, הפזמונאי יוסי גיספן, איש התקשורת יהודה שוחט, הזמר טל שגב, דידי הררי ועוד. 

מי שאחראי ליוזמה זו הם צמד הזמרים החרדי העונים לשם שרולי ונתנאל, שפרסמו ברשתות החברתיות את הקריאה לזמרים וסלבס, כמו גם לאנשים פשוטים מן השורה, לשלוח אליהם סרטונים שלהם כשהם מניחים תפילין. "קיבלנו מאות סרטונים מכל הגילאים, וביניהם גם לא מעט סלבס מהמגזר הדתי והחילוני", הם אומרים. 

כזכור, עשרות סלבס ואחרים התייחסו לסערת התפילין, ביניהן מנחת הטלוויזיה קורין גדעון שפרסמה את בעלה - חילי סורוצקין, כשהוא מניח תפילין ביוון, וכתבה כי הוא לוקח את התפילין שלו לכל מקום. "גם מי שלא לוקח את התפילין שלו לכל מקום, יצא לו בטח להניח פעם או פעמיים בחיים שלו. לפעמים אפילו בדוכן של חב"ד, רחמנא ליצלן. כשהוא הרגיש שבא לו להתחבר קצת ליהדות שלו, לא עלינו, או סתם כי זרם לו להיענות לחבדניקים המתוקים", כתבה והוסיפה כי "אנחנו מאבדים את הצפון. יש סכנות אמיתיות שאורבות לילדים האלה ותפילין זה לא ברשימה".

גם איש התקשורת יהודה שוחט - הצטרף למחווה והניח תפילין אחרי עשור, בין היתר בעקבות טור ארסי של רוגל אלפר בגנות דוכני התפילין של חב"ד.

 

תגיות:סלבססערהתפילין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה