חדשות בארץ

נתניהו מודה לכוחות שפעלו בעזה, בעקבות ההסלמה: "חיסלנו הרבה מחבלים"

"תודה לכוחותינו על תקיפת עשרות מטרות ויעדי טרור. חיסלנו מחבלים רבים", את המילים הללו אמר ראש הממשלה לפני שעות אחדות, במסגרת סיור באריאל. "החמאס וגם הג'יהאד האסלאמי, צריכים להבין - זה לא יימשך כך"

אא

"תודה לכוחותינו על תקיפת עשרות מטרות ויעדי טרור. חיסלנו מחבלים רבים", את המילים הללו אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו לפני שעות אחדות, במסגרת סיור באריאל.

לדבריו, המתקפות החמורות בעזה ובסוריה אמש והיום (ב') - נמשכות. "אני לא מתכוון להרפות מזה. כפי שאתם יכולים להעריך, נפעל גם היום. מעבר למכות הקשות שאנחנו מנחיתים על אויבנו, החמאס וגם הג'יהאד האסלאמי, צריכים להבין - זה לא יימשך כך".

לדבריו, אם לא תושג הפסקת אש כללית ומוחלטת, הוא יצטרך להפעיל את התוכנית הרחבה יותר - שעליה התבטא שר הביטחון נפתלי בנט ואמר: 'אנחנו לא רוצים במערכה רחבה, אבל אנחנו מכינים תוכנית ואם לא תהיה ברירה, אנחנו נפעיל מערכה קשה. אנחנו לא נודיע לאויב מתי ולא נודיע לו איפה", הבטיח לתושבי העוטף במהלך סיור שקיים בשעות אחר הצהריים, עם ראשי המועצות ביישובי אשכול. 

מלבד הג'יהאד האסלאמי מאיים כעת גם החמאס כי יצטרף ללחימה בישראל. דובר הארגון, פאוזי ברהום, אמר כי החמאס אמנם איננו מעוניין במלחמה, אך "נתנגד ונילחם למען עמנו, למען חירותם וכבודם ולמען סיום הכיבוש. הדם הפלסטיני הוא קו אדום שלא ניתן לחצות אותו, ועל האויב לשלם את המחיר על פשעיו".

תגיות:דרוםהסלמהנתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה