חדשות בארץ

זעזוע בפתח תקווה: זוג ממוצא רוסי ירק על רב שעבר לתומו ברחוב, וסינן לעברו ’פרזיט’

"פירות ההסתה של ליברמן מכים בנו שוב ושוב": אחד מרבניה החשובים של פתח תקווה, הרב גלעד כהן, הותקף על ידי זוג מבוגרים ממוצא רוסי, שירק עליו וכינה אותו 'פרזיט' 

אא

זעזוע בפתח תקווה לאחר שאחד מחשובי רבניה - הרב גלעד כהן, הותקף על ידי זוג רוסים מבוגרים. 

התקרית אירעה בעיר מגוריו, פתח תקווה, כאשר בני הזוג - ממוצא רוסי, חלפו על פני הרב ברחוב, והבעל ירק עליו וכינה אותו 'פרזיט'. 

הרב כהן, שהתראיין לאתר 'בחדרי חרדים', סיפר כי בתחילה לא עיכל את מה שעיניו ראו. "בהתחלה לא הבנתי שהוא ירק עליי, אז הסתובבתי אליו ושאלתי אותו 'ירקת עליי?', והוא ענה לי כן. שאלתי אותו למה, אז הוא אמר שאני פרזיט שלא עשה צבא. שאלתי אותו מי אמר לך שלא עשיתי צבא, אז אשתו התערבה ותקפה: 'מה זה משנה אם עשית, הילדים שלך לא עושים בטוח'".

לדבריו,  הוא עלה ביחד איתם במעלית, אך כשראה שהם עולים לאגף התרבות, הבין שהם משתתפים בפעילויות לגיל הזהב, והחליט לפנות למנהלת האגף. "קבלתי בפניה על המקרה, אז היא הלכה איתי אליהם". מנהלת אגף התרבות שאלה את בני הזוג אם הדבר אכן היה, ואם אכן ירקו לו בפנים, וקיבלה מיד את התשובה שלא ניסתה אפילו להסתיר: "כן, בטח. זה בגלל שהוא פרזיט אוכל חינם, שחי על חשבוננו", אמרו לה. 

"אותי אישית זה מזעזע לא בגלל שירקו עליי, אלא בגלל השנאה היוקדת לכל מה שריח יהדות נודף ממנו", אומר הרב כהן. "פירות ההסתה של ליברמן מכים בנו שוב ושוב", הוא מסכם בעצב. 

תגיות:רבביזוייריקהרוסים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה