ערוץ הידברות

לא רק ולדר, קפטן ועדן+: רצועת הצהריים של ערוץ הידברות מתרחבת

ערוץ הידברות ממשיך להעניק לכם עוד ועוד תכנים מגוונים ומרתקים לאורך כל השבוע. החל מהיום, השידור החי יתחיל מ-11 עד 16:00. כל הפרטים על התוכניות החדשות והמגישים המפתיעים – אתי אנקרי, שרון רוטר, אוריין רייס, רועי אדרי, איציק דדיה ועוד

אא

ערוץ הידברות ממשיך להתרחב, עם מגוון תוכניות חדשות ועם רצועת שידורים מורחבת – החל מ-11:00 בבוקר ועד 16:00 אחר הצהריים.

רצועת הבוקר החדשה כוללת מגוון שידורי בוקר ייחודיים:

"פותחים שבוע בקדושה" – עם הרב יונתן גל-עד והאמן רועי אדרי. כשעולם התשובה ועולם המוסיקה נפגשים, ניצוצות של קדושה ניתזים באוויר. מדי יום ראשון ב-11:00.

"קפטן ניר" – אייטמים אקטואליים בנושאי חינוך, יהדות, הלכה, גאדג'טים, צרכנות, אמנות, ספרים חדשים, סינגלים חדשים, אירועי תרבות ועוד, בהגשת ניר קפטן. מדי יום שני ב-11:00.

"בוקר אפקטיבי" – מלכה שגב מארחת נשים שעשו שינוי בחייהן, והצליחו להצמיח קריירה ולהגשים את עצמן, תוך שמירה על המשפחה. מדי יום שלישי ב-11:00.

"בוקר סגולי" – הרב עמנואל מזרחי משיב לשאלות הצופים בנושא סגולות הקשורות לרפואות השונות, כמו סגולה לשיעול, סגולה לחום גבוה שלא יורד ועוד. בשידור משתתפים גם הרב רפאל אוחיון, וכן רופא. מדי יום רביעי ב-11:00.

"חמישי בשבת" – עם אוריין רייס ויעל צין. אייטמים אקטואליים מתחלפים בנושאי שבת, מתכונים, עיצוב שולחן, צרכנות, אמנות, ספרים ועוד. בכל יום חמישי ב-11:00.

בסוף רצועת השידורים נוספות מספר תוכניות חדשות, כמו למשל התוכנית "מהדורה צעירה", ב-3 גרסאות שונות: הגרסה לנערות עם שרון רוטר, ובה כל מה שמעניין נערות – חסד, גאדג'אטים, סיפורים מעניינים, אמנות ועוד; הגרסה לנערים עם עידו קפטן, ובה תכנים דומים המיועדים לנערים; ומהדורת המגזין המסכמת את השבוע בכל יום חמישי, עם מגיש וששי.

תוכניות חדשות נוספות לילדים ונוער: "דדיה ב-4", אייטמים מוסיקליים עם איציק דדיה; ו"סיפור הפרשה" – השחקן גיא מסיקה מציג את הפרשה של השבת הקרובה.

גם אתי אנקרי מגיעה בתוכנית חדשה ומפתיעה, שתכלול סיפורי חסידים. מדי יום שלישי ב-14:00.

אז מה מכיל לוח השידורים החדש והמורחב?

בימי ראשון תיהנו מהתוכנית החדשה "פותחים שבוע בקדושה", ולאחריה "שלום ואמת" עם הרב ראובן זכאים. בשעה 14:00 – "הורים בפוקס" עם מנוחה פוקס, ובסוף היום – שרון רוטר עם "המהדורה הצעירה" לנערות.

בימי שני תפתחו את הבוקר עם "קפטן ניר". לאחר מכן מגיעת תוכניתן של זיוה מאיר ואפרת ברזל, "עושים סדר", ותוכניתם של הרב אליהו נקש ועודד מנשה, "טובים השניים". בשעה 14:00 – התוכנית "אור בלב", עם הרב מרדכי חזיזה ואיציק אורלב, ולסיום – עידו קפטן עם ה"מהדורה הצעירה" לנערים.

את ימי שלישי תפתח מלכה שגב עם התוכנית "בוקר אפקטיבי", כשלאחריה תיהנו מהתוכנית "אמצע היום" – פתרון חלומות עם המקובל הרב יצחק בצרי ועם הרב מרדכי לוי. לאחר מכן התוכנית "אחד על אחד", תוכנית האירוח של יקי אדמקר. בשעה 14:00 מגיעה תוכניתה החדשה של אתי אנקרי, ובסוף היום – התוכנית המוסיקלית "דדיה ב-4".

ימי רביעי נפתחים עם סגולות רפואיות בתוכנית "בוקר סגולי". בהמשך, עדן הראל בתוכנית "עדן+", והרב אליהו אסוס בתוכנית "חברותא", המלמדת איך ללמוד. בשעה 14:00 מגיעה התוכנית "הלכה למעשה", עם הרב ירון מרדכי זכאי ועקיבא בן דוד, ולסיכום היום, "סיפור הפרשה" עם גיא מסיקה.

שבוע השידורים נסגר ביום חמישי עם "חמישי בשבת", כשאחריה מגיעים עודד הרוש בסיכום שבוע בתוכנית "שבוע מעודד", והתוכנית "בין הורים לילדים", עם ניר קפטן וחיים ולדר. לאחריהם תוכנית מוסיקה בלייב עם הרב שלום הרוש המארח ידוענים מתחלפים, ולסיכום היום – מגיש וששי עם "המהדורה הצעירה" בגרסת סוף השבוע.

 
תגיות:התחדשותתכניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה