פעילות הידברות

אתר הידברות שובר שיא נוסף: 4 מיליון כניסות בחודש!

סיכום מיוחד לרגל 4,000,000+ כניסות חודשיות לאתר, פלוס חשיפה ראשונה לפרויקטים הקרובים במחלקת דיגיטל/תוכן בהידברות

  • כ"ח שבט התש"פ
4 מיליון כניסות בחודש לאתר הידברות4 מיליון כניסות בחודש לאתר הידברות
אא

אני זוכר את אותו צהריים, אי שם לפני 6 שנים. ישבתי בחדר הישיבות של הידברות, וביחד עם מנהלים נוספים נכנסנו אל חשבון גוגל אנליטיקס של אתר הידברות. אני זוכר את המספר שהתנוסס במסך הפלזמה הגדול: 88 מבקרים ברגע זה. במאזן החודשי נרשמו כ-370,000 כניסות. וואו. כבר אז היינו אתר היהדות הגדול בעולם, אבל בד-בבד, היה ברור לכולנו שאפשר יותר. הרבה יותר.

***

מים רבים עברו בכנרת מאז אותו יום. בהשוואה להיום, עולם האינטרנט של אותה תקופה נראה נאיבי להחריד. באותה תקופה אתרי היהדות הנוספים היו בעיקר "אש התורה", "ברסלב", "ערכים" ועוד, והיום רוב הטראפיק נמצא באתרי החדשות החרדים; באותה תקופה, רוב האתרים לא היססו להביא מאמרי-חכמת-חיים באורך 1,200 מילה או שיעורים באורך 65 דקות, הרי שהיום גם סרטון של 2 דקות ייחשב כבד מדי; ובכלל, מאז האינטרנט הפך מסחרי יותר, תמים פחות, ובעיקר מורכב יותר. כולם רוצים ויראלי, כולם רוצים "לעשות רעש". מרוב דובים קשה לנווט ביער, מרוב ויראלי לא שומעים את היהדות.

נתוני אתר <a class=הידברות בחודש האחרון, לפי גוגל אנליטיקס" src="https://storage.hidabroot.org/Graphics/Storage/212783.jpg" />נתוני אתר הידברות בחודש האחרון, לפי גוגל אנליטיקס

ובתוך כל הסבך הזה, זכינו ואתר הידברות היה תמיד יצור שונה. אני יודע, קצת קשה לאכול אותנו – אנחנו לא אתר מסחרי, ומצד שני גם לא אתר קטן ושולי; אנחנו אתר שהוקם ע"י ארגון זיכוי הרבים הגדול בעולם, אבל מצד שני יש לנו גם חופש מערכתי לא מבוטל (הכל בגבולות ההלכה, כמובן); בראש ובראשונה אנחנו פונים לציבור מסורתי ומתחזק, אבל על הדרך גם לא מעט חרדים רואים בנו את ביתם; יש אצלנו גם תכנים תורניים עמוקים וכבדים, אבל גם כתבות מגזין מושקעות באורך 2,500 מילה, ומצד שלישי גם תכני "רץ ברשת" למי שזקוק לאתנחתא מהשגרה השוחקת. אין עוד חיה כזו, וזה הכי כיף.

***

אי שם בתחילת העשור הקודם, כשערכתי את "הידברות סופשבוע" (שיצא מדי יום חמישי בצהריים, למי שזוכר) – היו לנו מדי שבוע 5-6 תכנים מקוריים. אני זוכר שפעם אחת התבוננתי בניוזלטר, אחרי שיצא, וחשבתי לעצמי שאולי יבוא יום שבו נוציא ניוזלטר יומי כזה, גם כן עם 5-6 תכנים מקוריים. אבל כמה שניות לאחר מכן ביטלתי את המחשבה הפרועה והמופרכת הזו. "לא, זה יותר מדי", חשבתי לעצמי, "איך נצליח לייצר כל כך הרבה תכנים מדי יום?".

אז מסתבר שחלומות מתגשמים, ואפילו בגדול. כיום עולים לאתר הידברות 40-50 תכני וידיאו וכתבות ביום ממוצע. המיני-צוות, שבהתחלה כלל אותי ועוד עורך משנה (יעקב רביבו) התרחב והיום מדובר בצוות של ממש, כולל מנהלי פייסבוק, ווטסאפ, מזינת תכנים, צוות מתנדבות מופלאות באינסטגרם, וכמובן אנשי תוכן שמנסים להגיש לכם את התוכן הכי מעניין, כמובן באריזה כשרה ומפוקחת. וזה עוד מבלי להזכיר את התכנים המשובחים שמשודרים באתר מערוץ הידברות, שלאחרונה חווה פריחה חסרת תקדים עם רצועות Live איכותיות, מגישים מובילים וארומה כללית של הצלחה. כל אלה, כמובן ביחד עם סיעתא דשמיא מופלאה שמלווה אותנו בכל צעד ושעל, הובילו אותנו לקפיצה הנוספת בכמות הכניסות, הפעם אל יותר מ-4,000,000 ביקורים בחודש.

 

אז מה הלאה?

זה הזמן לספר שבימים אלה אנו מתכוננים לקראת כמה פרויקטים גדולים שיושקו בקרוב:

- 70 שאלות קשות ביהדות – הסמינר הדיגיטלי הראשון בעולם.

- שירות שידוכים לציבור החרדי.

- מדור משחקים חדש לילדים.

- שדרוג משמעותי ביותר לאתר שבע ברכות, הפעם כולל שפות עם הפנים לקהילות יהודיות בעולם!

- אפליקציה חדשה לטלפונים ניידים, שתשלב במקום אחד סידור, תהילים, 2 הלכות ביום, זמני היום, פודקאסטים להאזנה והפתעות נוספות.

- אזור חדש באתר לתכני הרב זמיר כהן – נוח יותר, מסודר יותר.

- אפליקציית VOD משודרגת לערוץ הידברות.

- אתר לוח ודרושים, חינמי לחלוטין.

 

אז אחרי התודות המתבקשות, כמובן לקב"ה וכמובן להנהלת הארגון, שנותנת לנו את הקרדיט ואת היכולת לפעול ולהתרחב כל הזמן – חשוב להגיד: תודה גם לכם, קוראים יקרים. תודה על האמון בתכנים, תודה על ההערות בטוקבקים (אנחנו קוראים את הכל, תתפלאו), תודה על האכפתיות, תודה שאתם משתפים את התכנים, תודה שאתם נותנים לנו את הכח לנסות להעמיד כאן את אתר היהדות הגדול בעולם.

תודה כפול 4 מיליון פעמים.

דודו כהן

תגיות:דודו כהןאתר הידברותהידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה