חדשות בארץ

בנט על המתקפה בשמאל: "נמאס מהביקורת הצבועה"

בתגובה לביקורת על פינוי אחת מגופות המחבלים, שהניחו מטען חבלה סמוך לגדר, לשטח ישראל, אמר שר הביטחון נפתלי בנט כי הוא מגבה את צה"ל: "כך צריך וכך נעשה"

המטען שהונח בסמוך לגדר (צילום: דובר צה"ל)המטען שהונח בסמוך לגדר (צילום: דובר צה"ל)
אא

שר הביטחון נפתלי בנט הגיב בצהריים (ראשון) בחריפות על הביקורת שנמתחה בשמאל, בעקבות השימוש שנעשה בדחפור צה"ל לפינוי גופת המחבל מהתקרית בסמוך לגדר הגבול בין רצועת עזה וישראל.

"נמאס מהביקורת הצבועה של השמאל נגד 'חוסר ההומניות' שבשימוש בדחפור כדי להביא אלינו גופת מחבל שניסה לרצוח ישראלים", כתב בנט בטוויטר. "רבותיי, יפי הנפש: אתם לא הומניים! חמאס מחזיק את גופות הדר ואורון. אני מגבה את צה"ל, שחיסל את המחבלים ואסף את הגופה. כך צריך וכך נעשה. מול מחבלים נפעל בעוצמה".

מוקדם יותר היום, גינה מזכ"ל שלום עכשיו לשעבר, יריב אופנהיימר, את "חטיפת הגופות בדחפור", כלשונו, ואמר כי היא "גם מבישה ומזעזעת, וגם לא תביא מזור למשפחות החללים והאזרחים הישראלים בעזה. מי שבאמת מחויב להחזרתם צריך לדרוש מהממשלה ללכת על עסקת חילופים, שתכלול גם אסירים. כל הזוועות והפשעים שאנחנו עושים יהיו לשווא, בומרנג".

כוחות צה"ל זיהו הבוקר שני מחבלים, שהתקרבו לגדר המערכת בדרום רצועת עזה, והניחו מטען חבלה בסמוך אליה. בעקבות הזיהוי, הוזנק לגזרה כוח מגדוד חרוב, ששיגר לעבר המחבלים טיל לאו וירה לעברם אש מנשק קל. שני המחבלים חוסלו.

מדובר צה"ל נמסר כי "הכוח, שנערך בנקודה אל מול הזיהוי, פתח באש לעברם. זוהתה פגיעה". בהמשך נמסר, כי מדובר בחוליה של הג'יהאד האסלאמי, ש"ביצעה שני אירועי הנחת מטען בחודשים האחרונים סמוך לגדר".

בתיעוד שפרסמו הפלסטינים, נצפה דחפור D9 של צה"ל, שאובטח על ידי טנק, מפנה את אחת הגופות לשטח ישראל. צלפים של צה"ל ירו לעבר קבוצת פלסטינים, שניסתה למנוע את פינוי הגופה. הפלסטינים הצליחו לבסוף לפנות לשטחם את הגופה השנייה.

הנחת המטען, הבוקר (סרטון: דובר צה"ל)

תגיות:נפתלי בנטמטעןצה"לטרורהג'יהאד האסלאמי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה