חדשות בארץ

בניגוד לצו הצנזורה: ליברמן חשף ביקור חשאי של ראש המוסד בקטאר

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, הפר הנחיה של הצנזורה וחשף כי ראש המוסד יוסי כהן ואלוף פיקוד דרום, הרצי הלוי, ביקרו לפני כשבועיים בקטאר, בשליחותו של ראש הממשלה: "נתניהו מופיע בתור סנגור של חמאס, זו מדיניות כניעה לטרור"

ליברמן (צילום: פלאש 90)ליברמן (צילום: פלאש 90)
אא

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, חשף אמש (מוצאי שבת) כי ראש המוסד יוסי כהן ומפקד פיקוד דרום, האלוף הרצי הלוי, ביקרו לפני כשבועיים בקטאר, בשליחותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

דבריו של ליברמן, שנאמרו בריאיון לתוכנית "פגוש את העיתונות", היוו עבירה על צו של הצנזורה, שאסר לפרסם פרטים על הנסיעה החשאית. ליברמן תקף את נתניהו, והאשים אותו בכניעה לחמאס: "ביום רביעי לפני שבועיים מבקרים בקטאר ראש המוסד, יחד עם אלוף פיקוד דרום, בשליחות נתניהו, והם פשוט מתחננים לקטארים להמשיך ולהזרים כסף לחמאס אחרי ה- 30 במרץ".

"גם מצרים וגם הקטארים זועמים על חמאס, והתכוונו לנתק כל קשר איתם", המשיך ליברמן. "פתאום נתניהו מופיע בתור סנגור של חמאס, לוחץ על מצרים והקטארים להמשיך ולהתנהל מולם כאילו מדובר בארגון לאיכות הסביבה. זו מדיניות כניעה לטרור. ב- 2019 חמאס שיגר 1500 רקטות לעבר ישראל, 4 אזרחים נהרגו. יש פה כניעה לטרור ותשלומי פרוטקשן, והכל על מנת לקנות שקט".

על רקע דבריו של ליברמן, פנו לאה ושמחה גולדין, הוריו של סגן הדר גולדין הי"ד שגופתו מוחזקת בידי חמאס, למזכירו הצבאי של נתניהו, תת-אלוף אבי בלוט, ולמתאם השבויים והנעדרים, ירון בלום, בדרישה להיפגש בדחיפות עם ראש הממשלה. לטענתם, בפגישה בקטאר דנו הבכירים הישראלים בהסדרה מול וחמאס ובהמשך העברת הכספים לרצועת עזה, מבלי שהעלו את סוגיית החזרתם של חיילי צה"ל והאזרחים הישראלים.

ממשפחת גולדין נמסר כי "נתניהו התחייב ציבורית ואישית שלא תהיה הסדרה מבלי להשיב את הבנים מעזה. הפרסומים הערב מעידים ששוב הוחמצה ההזדמנות להחזיר הביתה את הדר, אורון, אברה והישאם. על רקע הפרסומים הללו, ועל רקע ההרחבה של ההטבות הניתנות לחמאס והפרת ההתחייבות, אנו דורשים לפגוש את נתניהו".

תגיות:חמאסאביגדור ליברמןצנזורה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה