חדשות בעולם

בגלל בהלת הקורונה: שני נוסעים במטוס תועדו כשהם לבושים בחליפות ניילון 

נגיף הקורונה ממשיך לנטוע בהלה בקרב אנשים ברחבי העולם: הפעם, שני נוסעים תועדו כשהם עולים על מטוס באוסטרליה כשהם עטופים מכף רגל ועד ראש - בניילון

אא

נגיף הקורונה ממשיך לנטוע בהלה בקרב אנשים ברחבי העולם: הפעם, שני נוסעים תועדו כשהם עולים על מטוס באוסטרליה כשהם עטופים מכף רגל ועד ראש בניילון. 

מי שהעלתה את הסרטון לרשתות החברתיות היא נוסעת שהייתה אף היא במטוס, שעשה דרכו מסידני לאי המילטון. הנוסעים תועדו כשעל פניהם מסיכות, על ידיהם כפפות, ועל גופם חליפות מיוחדות מניילון - חליפה מניילון לבן לגבר, וחליפה מניילון ורוד לאישה שלצדו. 

"כרגע במטוס מאחוריי", כתבה הנוסעת בפוסט שלצד הסרטון שהעלתה. "כשאתה ממש מפחד מנגיף הקורונה", הוסיפה. 

איך הכי טוב להתגונן מפני הקורונה במטוס? על פי מומחים שהתראיינו ל'דיילי מייל', היא לשמור מרחק של לפחות מטר ממי שלידכם, גם אם אינו נושא את הנגיף. אם מישהו במטוס משתעל או יורק, עדיף שתשמרו על מרחק של שני מטרים ממנו. 

המומחים עוד המליצו לשטוף ידיים בתדירות גבוהה ולהשתמש בנוזל חיטוי עם רמת אלכוהול גבוהה, היות והידיים הן 'קטליזטור' להעברת וירוסים. 

באוסטרליה, כמו גם בישראל ובמדינות נוספות, ישנו נוהל בדיקה נוקשה כלפי נוסעים שמגיעים ממדינות המזרח הרחוק, כשנוסעים מסין כלל לא מורשים להיכנס אל תחומה בשבועיים האחרונים. 

תגיות:ניילוןמטוס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה