סלבס בהתחזקות

איש התקשורת הפתיע: "התחלתי לשמור שבת לאחרונה"

איש התקשורת אלירז שדה, שמגיש תוכניות בערוץ 20 ואף משדר ברדיו, פרסם השבוע פוסט מעניין ברשתות החברתיות - בו הודיע כי לאחרונה החל לשמור שבת, וכי הוא מניח תפילין ומקפיד על שיעור תורה קבוע

אא

איש התקשורת אלירז שדה, שמגיש תוכניות בערוץ 20 ואף משדר ברדיו, פרסם השבוע פוסט מעניין ברשתות החברתיות - בו הודיע כי לאחרונה החל לשמור שבת, וכי הוא מניח תפילין ומקפיד על שיעור תורה קבוע. 

"יוצא משיעור תורה, גם אתמול הייתי. אה, והנחתי תפילין הבוקר בסגנון ספרדי, והתחלתי לשמור שבת לאחרונה. עדיין מותר בישראל? וואלה יופי, תתקדמו. הדור הראשון רק רצה להיות יהודי, הדור השני רק רצה להיות ישראלי, והדור השלישי יהודי וישראלי גאה והפחד מת. אפילו כועס ועצבני, אבל מאושר ושמח בהשם", כתב. 

כידוע, מגמת ההתחזקות הרוחנית החלה אצלו כבר לפני שלוש שנים, כאשר סיפר בראיון ל'ידיעות אחרונות' על הטריגר שהביא אותו להנחות בערוץ 20 - שלדבריו היה הרצון להנגיש את היהדות לכולם. כשנשאל שדה האם הוא מגדיר עצמו כאדם מאמין, השיב נחרצות: "מאמין מאוד ומשתדל לעשות כמיטב יכולתי. לצערי ירדתי מהנחת תפילין בגלל עומס, אבל חייב לחזור לזה דחוף. אני גם משתדל ללכת לשיעור תורה אחת לשבוע, כשיש לי זמן".

בזמנו הודיע שהוא אינו שומר שבת, אך זוהי "השאיפה הבאה שלי", כפי שאמר.  

וגם על התכלית שלנו בעולם הזה, הספיק כבר לתת דעתו. "לא מתאים לי לחשוב שבאתי לעולם ל-80 שנה וזהו, אני רוצה להאמין שיש תכלית לחיים שלי. זה לא הגיוני, חייב להיות עולם הבא. אני לא פה סתם... כולנו יהודים. אחרת, מה אנחנו עושים פה? בשביל מה יש לנו מדינה בכלל, אם לא אברהם אבינו?".  

בתמונות: אלירז שדה מתעטף בטלית ומניח תפילין (צילום מסך):

תגיות:התחזקותשבתאלירז שדה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה