חדשות יהדות

מי כעמך ישראל: מי שיגר תפילין לישראלים שומרי מצוות, שחזרו מספינת הקורונה?

חלק מהנוסעים ששהו על ספינת הקורונה הם יהודים שומרי תורה ומצוות שמניחים תפילין בכל יום - אולם לדברי משרד הבריאות, במהלך 14 הימים בהם ישהו בבידוד, לא תהיה להם כל אפשרות להשתמש בחפצים שהיו עמם על הספינה, עד אשר הללו יחוטאו. אז מי תרם להם תפילין חדשות? 

אא

נוסעים ישראלים מ'ספינת הקורונה' שיגיעו בימים הקרובים לישראל - צפויים להיכנס לבידוד בבית חולים 'שיבא תל השומר' מיד עם נחיתתם. 

כעת מסתבר שחלק מהנוסעים ששהו על הספינה הם יהודים שומרי תורה ומצוות שמניחים תפילין בכל יום - אולם לדברי משרד הבריאות, במהלך 14 הימים בהם ישהו בבידוד, לא תהיה להם כל אפשרות להשתמש בחפצים שהיו עמם על הספינה, עד אשר הללו יחוטאו. 

ההנחיה הזו כוללת כמובן את התפילין שהיו עמם בספינה, אולם בני משפחתם של אותם נוסעים הבינו את צורך השעה ופעלו להשגת תפיליןחדשות בדרך מיוחדת: בני המשפחה פנו ליו"ר 'יהדות התורה' באילת - אור מאיר מימון, וביקשו את עזרתו בעניין. למרבה ההפתעה, מימון לא בזבז זמן והפנה את הבקשה הבהולה ליו"ר המועצה הדתית בעיר, חיים עמר. 

עמר נענה בחיוב, ובשעות אלו עושות את דרכן התפילין החדשות לבית החולים שיבא, שם יועברו לנוסעים שיגיעו מנתב"ג. 

אל המתנה היפה צירף עמר מכתב אישי שבהם הביע את תפילתו שהכל יעבור בשלום בעת שהותם בבידוד. "אני שמח להעניק להם תפילין שישמשו אותם בזמן שהותם בבידוד", כתב והוסיף את הפסוק: "יהי רצון שיקויים בכם הכתוב 'והסירותי מחלה מקרבך'".

תגיות:תפיליןישראליםבידוד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה