חדשות בארץ

מד"א נערך לקליטת נוסעי "ספינת הקורונה"

החובשים והפראמדיקים של מד"א, שיטלו חלק במבצע הפינוי של הנוסעים הישראלים מנתב"ג לבית החולים שיבא, ימוגנו בעזרת חליפה מיוחדת, מסיכה, כובע ומשקפיים. בתום הפינוי, האמבולנסים יחוטאו על ידי מערכת מיוחדת

(צילום: דוברות מד"א)(צילום: דוברות מד"א)
אא

12 הישראלים, ששהו בשבועיים האחרונים בבידוד על ספינת הנופש "דיימונד פרינסס", מחשש להידבקות בנגיף הקורונה, צפויים לחזור לישראל בימים הקרובים. עם נחיתתם בנתב"ג, הם יפונו באופן מבוקר, באמבולנסים של מגן דוד אדום, למרכז הרפואי שיבא בתל השומר, ויוכנסו לבידוד של שבועיים נוספים במתחם מיוחד שהוכן עבורם. יחד עמם ישהו בבידוד הטייס והדיילת, שילוו אותם על המטוס בחזרה לארץ.

במד"א נערכו לפינוי הישראלים לבית החולים. החובשים והפראמדיקים שישתתפו במבצע הפינוי ימוגנו בעזרת חליפה מיוחדת, מסיכה, כובע ומשקפיים, וזאת על פי הפרוטוקול הנהוג במקרים בהם קיים סיכוי להדבקה בנגיף. במד"א הדגישו, כי בתום הפינוי, האמבולנסים יחוטאו על ידי מערכת מיוחדת, שמבטיחה את השמירה על בריאותם של החולים והפצועים הבאים שיפונו בהם, ושל צוותי מד"א.

מנהל אגף רפואה במד"א, רמי מילר, אמר כי "צוותי מגן דוד אדום ערוכים במהלך כל השנה, ופועלים במיומנות ובמקצועיות בכל מקרה בו הם נדרשים למתן טיפול רפואי ופינוי של חולים החשודים כנשאים של מחלות זיהומיות. לפיכך, נושא מיגון צוותי מד"א וחיטוי האמבולנסים הוא לא דבר חדש עבורנו, ואנו מתורגלים ומנוסים בו גם בשגרה".

מנכ"ל מד"א, אלי בין, הוסיף: "במגן דוד אדום, אנו ערוכים לפינוים של 12 הישראלים שינחתו בארץ. על מנת שלא לקחת סיכונים, החובשים והפראמדיקים שיפנו אותם ימוגנו בערכות מלאות המיועדות למקרים מעין אלו. אנו פועלים בתיאום ובשיתוף פעולה מלא עם משרדי הבריאות והחוץ, עם רשות שדות התעופה ועם בית החולים שיבא בתל השומר".

(צילום: דוברות מד''א)(צילום: דוברות מד''א)

תגיות:מד"אנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה