סגולות

"כך תזכו להינצל מהמגיפה": הרב יצחק בצרי בפנייה נרגשת לתושבי סין

המקובל הרב יצחק בצרי קרא בדרשתו לציבור, להתחזק ולברך מאה ברכות בכל יום, והתייחס למגיפת הקורונה המתחוללת בסין: "כידוע שדוד מלך תיקן לברך מאה ברכות ביום בגלל שהייתה מגפה בארץ ישראל. מאה ברכות מבטלות את המגפה"

  • כ"ג שבט התש"פ
אא

בשבת בבית הכנסת במושב בית מאיר קרא המקובל הרב יצחק בצרי בדרשתו לציבור, להתחזק ולברך מאה ברכות בכל יום: "כידוע שדוד מלך תיקן לברך מאה ברכות ביום בגלל שהייתה מגפה בארץ ישראל. מאה ברכות מבטלות את המגיפה. צר לי על הסינים שמתים שם מהמגיפה, התפקיד שלנו כיהודים להתפלל על כל העולם כולו. 

כמו שאנחנו מזכירים ומבקשים בכל יום רחמים. אנחנו מתפללים 'וְרַוֵּה פְּנֵי תֵבֵל וְשַׂבַּע אֶת הָעולָם כֻּלּו מִטּוּבָךְ' אנחנו מתפללים שבכל העולם יהיה שפע, פרנסה והצלחה. התפקיד של העם היהודי להתפלל על כל אומות העולם, 70 אומות העולם. כשאנחנו שומעים שהסינים בצער כזה גם לנו כואב הלב ואנחנו בצער גדול. 

אנו פונים לסינים, אתם אנשים טובים, צר לנו שאתם משתחווים לאלים ולעבודה זרה מתי שכבר כמעט העולם כולו מבין שעבודה זרה היא הבל. חבל שאתם ממשיכים להשתחוות לאלילים, בואו ותקראו לבורא עולם, אל אחד, תברכו את השם יתברך, כמו העם היהודי שהוא אור לגויים, ככה תזכו להינצל מהמגיפה. כי בטוחני שכל מי שיקרא לבורא עולם ויתפלל לקדוש ברוך הוא, אל אחד ושמו אחד, הקודש ברוך הוא יבטל מעליו את כל הגזרות הקשות."

כמוכן הוציא המקובל קמע שכתב סבו המקובל יהודה פתייה, בתקופת מגיפת הכולרה שפרצה בבגדד לאחר שיטפונות רבים בחידקל. הוא כתב אותו כדי שכל אחד יוכל להדפיס אותו להינצל מהמגפה.
שיהיה שבוע טוב ומבורך.

תגיות:ברכותהרב יצחק בצרי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה