מעניין

הזמר חזר מתאילנד עם הרב זמיר כהן, ונכנס לבידוד בשל החשש מקורונה

על רקע בהלת הקורונה: הזמר סגיב כהן שהצטרף לסבב הרצאות לצד הרב זמיר כהן בסוף השבוע האחרון, נכנס לבידוד מיד עם הגיעו ארצה, והופעותיו בוטלו בשל החשש מהידבקות 

סגיב כהן עם הרב זמיר כהן במסגרת סבב ההרצאות סגיב כהן עם הרב זמיר כהן במסגרת סבב ההרצאות
אא

על רקע בהלת הקורונה: הזמר סגיב כהן שהצטרף לסבב הרצאות לצד הרב זמיר כהן בסוף השבוע האחרון, נכנס לבידוד מיד עם הגיעו ארצה, והופעותיו בוטלו בשל החשש להידבקות. 

כידוע, בשבועות האחרונים מאז התפרצות נגיף הקורונה, הורה משרד הבריאות להכניס לבידוד את כל מי שחוזר מארצות המזרח הרחוק, וביניהן תאילנד, הונג קונג, סינגפור ומקאו. בהודעה רשמית מטעמו הכריז משרד הבריאות כי מי שחוזר ממדינות אלו יושם בבידוד בית במשך 14 יום ממועד החזרה, וייאסר עליו לצאת למרחב ציבורי או לשהות במקומות ציבוריים. 

רעייתו של סגיב, שרון, סיפרה כי "כשסגיב היה בשדה התעופה בתאילנד, בדקו לו חום והעלו אותו עם מסכה למטוס".

לדבריה, במשרד הבריאות אמרו כי כל מי שינחת בארץ יקבל הנחיות ברורות כיצד לנהוג, אך לא זה מה שקרה בשטח. "אנשים פשוט עלו לרכבת ויכול להיות שהם נשאים, אז אני לא מבינה פה משהו: או שהתקשורת מחרטטת ומכניסה בהלה, או שמשרד הבריאות לא מאורגן ולא טיפל בנוסעים שנחתו", כך אמרה שרון בראיון ל'מאקו'. 

עם זאת, בראיון לעמי מימון בתוכנית 'חידודון' סיפר כהן כי למרות שלא קיבל הנחייה להיכנס לבידוד, ביטל את כל ההופעות הקרובות - למרות שמדובר בנזק של עשרות אלפי שקלים. "כששמענו על זה היינו בדיוק בדרך לשדה לטיסה, ונלחצנו. ואיך שהגענו ארצה, אמנם לא אמרו לנו להיכנס לבידוד, אבל אני לא לוקח סיכונים ולכן ביטלתי את כל ההופעות הקרובות, וזה נזק של עשרות אלפי שקלים. הדבר שהכי כואב לי מהבידוד הזה, זה שאני לא יכול לחבק את הילדים שלי", אמר. 

האזינו כאן לראיון המלא עם הזמר, מהתוכנית 'חידודון':

 

תגיות:סגיב כהןהרב זמיר כהןתאילנדהנחיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה