חדשות בארץ

סגירת המעגל של משפחת ליפניק: איבדו שני ילדים – והשבוע חבקו תינוקת

הגבורה של משפחת ליפניק: איבדו שני ילדים בתאונת דרכים קטלנית, והשבוע חבקו תינוקת חדשה. "לצד אסונות גדולים יש גם רגעים טובים ומאושרים", אמרה האם לאחר הלידה

  • כ"ג שבט התש"פ
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

התאונה הקשה שגבתה את חייהם של אורי (12) ורואי (8( ליפניק ז"ל, לא תישכח מהציבוריות הישראלית. היה זה לפני שנתיים וחודש, בחודש טבת תשע"ח, כאשר משפחת ליפניק נסעה ברכבה שבשומרון, ורכבם התנגש ברכב פלסטיני, שנהגו איבד שליטה.

הפגיעה היתה טראגית: אורי ורואי, בני ה-12 וה-8 נהרגו, אחיה בן ה-13 ואלקנה בן החצי שנה נפצעו. האב, אוהד, נפצע באורח קל. האם, שירלי, נפצעה באורח אנוש, היתה שרויה בתרדמת במשך שבועיים ובחסדי שמים התאוששה והחלימה מהפציעה הקשה. בן נוסף, אמיתי בן הארבע, לא נסע עם משפחתו וכך ניצל.

בסוף השבוע האחרון זכתה אם המשפחה, שירלי, להביא חיים חדשים לעולם. בבית החולים מאיר בכפר סבא, בו חוותה ברכות ואסונות גם יחד, נולדה התינוקת החדשה למשפחה. "מדובר בסגירת מעגל", אמרה שירלי אחרי הלידה, בהתרגשות רבה. "בחרתי ללדת במקום שבו חוויתי לצד חוויות מאוד מאוד קשות גם טיפול מסור, חם ואוהב לאורך התקופה הקשה בחיי", הוסיפה שירלי. "רציתי שיכירו אותי ואת הסיפור המורכב שלי ויתייחסו אליי ברגישות".

לדבריה, "לשמחתי הרבה, כך היה. חשוב לי לספר את הסיפור שלי כדי לתת כוחות לאנשים שעברו אסונות. לצד אסונות גדולים יש גם רגעים טובים ומאושרים".

איך מיישמים אמונה בחיים האישיים? הרב יגאל כהן בהרצאה מרתקת על קרן האור בתוך המלחמה היומיומית של החיים - הישענות על בורא עולם:

תגיות:גבורה יהודיתמשפחת ליפניק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה