חדשות בארץ

בחירות בצל קורונה: כיצד יצביעו הישראלים בבידוד?

לפי ועדת הבחירות המרכזית, ככל שמשרד הבריאות יחליט כי האזרחים השוהים בבידוד לפי צו של מנכ"ל משרד הבריאות, רשאים לצאת מביתם לצורך הצבעה – "תיבחן האפשרות להצבת מספר קלפיות ייעודיות ברחבי הארץ". הקלפיות ימוקמו באתרים בהם לא ממוקמות קלפיות נוספות

(ארכיון: פלאש 90)(ארכיון: פלאש 90)
אא

בוועדת הבחירות המרכזית נשקלת האפשרות להקמת קלפיות ייעודיות לישראלים השוהים בבידוד ביתי בעקבות חזרתם מהמדינות האסייתיות – כך הודיעה הערב (שני) הוועדה, בתום מפגש משותף עם צוות משרד הבריאות בראשות מנכ"ל המשרד משה בר סימן טוב. הפגישה באה בעקבות ההנחיות החדשות של משרד הבריאות המחייבות את השבים מתאילנד, סינגפור, מקאו והונג קונג, להיכנס לבידוד בביתם למשך 14 יום, אף אם אינם סובלים מתסמינים כל שהם, מה שעשוי לפגוע בזכות ההצבעה שלהם בבחירות לכנסת ה-23, שתתקיים ב-2 במרץ.

במהלך הישיבה ציינו אנשי משרד הבריאות כי לפי שעה יש בישראל כמה עשרות בודדות של אזרחים שהצהירו כי הם נמצאים בבידוד בביתם. משכך, מסר המשרד, ככל שיימצא כי האזרחים השוהים בבידוד לפי צו של מנכ"ל משרד הבריאות, רשאים לצאת מביתם לצורך הצבעה – "תיבחן האפשרות להצבת מספר קלפיות ייעודיות ברחבי הארץ". בהודעה הודגש כי במידה שיוחלט על הקמתם של קלפיות אלה, הן ימוקמו באתרים בהם לא ממוקמות קלפיות נוספות.

נתב''ג, היום (צילום: אבשלום שושני, פלאש 90)נתב''ג, היום (צילום: אבשלום שושני, פלאש 90)

בצהריים פרסמה שגרירות תאילנד בישראל הודעה לאזרחיה, לפיה הם מתבקשים שלא להגיע לישראל. בחברת אל על מעריכים כי למעלה מ-5,000 ישראלים שוהים בתאילנד, והם אמורים לשוב ארצה בימים הקרובים. "נעשה הכול כדי להטיס את הישראלים השוהים בתאילנד ויעדי המזרח האחרים מבלי לסכן את צוותי האוויר ובהתאם להנחיות", אמרו בהנהלת החברה. "סיכמנו עם הגורמים הרפואיים המוסמכים על מדיניות ייחודית המאפשרת לנו להוסיף ולהפעיל את הקו בשלב זה, מבלי להתפשר על שלום הצוותים". אמש, בעקבות הודעת משרד הבריאות על בידוד השבים מתאילנד, הודיעו בחברה על עדכון המדיניות המסחרית שלפיה ניתן לשנות או לבטל כרטיסים בלי דמי ביטול או שינוי, "מתוך התחשבות בקהל לקוחותינו".

תגיות:ועדת הבחירות המרכזיתבחירות 2020נגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה