חדשות בארץ

נתניהו לראשי רשויות בעוטף עזה: "נערכים לכל התרחישים"

על רקע המתיחות המתמשכת בדרום הארץ, נפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו בלשכתו עם ראשי רשויות בעוטף עזה ועדכן אותם בהתפתחויות: "אנו נערכים לכל התרחישים, כולל מבצע רחב היקף"

נתניהו (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)נתניהו (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (ראשון) בלשכתו בירושלים עם ראשי רשויות בעוטף עזה. הוא עדכן את בני שיחו בהתפתחויות האחרונות הקשורות בעזה, ושיבח את חוסנם של תושבי העוטף. "אנו נערכים לכל התרחישים, כולל מבצע רחב היקף", אמר. הוא ציין, כי "לפני הבחירות קשה ללכת אירוע צבאי משמעותי, אבל אם לא תהיה ברירה אז זאת גם אופציה. הסדרה עדיפה ממלחמה, ואנחנו חייבים למצות את התהליכים".

בפגישה עם נתניהו השתתפו ראש עיריית שדרות אלון דוידי, ראש המועצה האזורית אשכול גדי ירקוני, ראש המועצה האזורית חוף אשקלון איתמר רביבו, ראש המועצה האזורית שער הנגב אופיר ליבשטיין וראש המועצה האזורית שדות נגב תמיר עידאן.

מלשכת ראש הממשלה נמסר, כי הוא הנחה את מ"מ מנכ"ל משרדו, רונן פרץ, לקדם החלטת ממשלה לפיתוח כלכלי מואץ בחיזוק והקמת אזורי תעשייה ותעסוקה ליישובי עוטף עזה. בנוסף, תיבחן הקמתה של "מנהלת לפיתוח העוטף" במשרד ראש הממשלה.

הפגישה בין נתניהו וראשי הרשויות בעוטף התקיימה על רקע המתיחות הנמשכת בגבול עם רצועת עזה. אמש הופעלה אזעקת צבע אדום בקיבוץ כיסופים. זוהו שני שיגורים משטח הרצועה, שנפלו בשטחים פתוחים. בתגובה תקף חיל האוויר יעדי חמאס במרכז רצועת עזה.

בעקבות הירי, הודיע אמש מתאם פעולות הממשלה בשטחים על ביטול ההקלות לאוכלוסייה האזרחית ברצועה, ביניהן הרחבת מרחב הדיג, החזרת 500 היתרי מסחר לסוחרים והחזרת כניסת המלט. בהודעת מתפ"ש נאמר כי "המשך המדיניות ייקבע רק על פי המעשים בשטח".

תגיות:עוטף עזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה