חדשות בארץ

נתניהו: אמנה את ניר ברקת לשר האוצר בממשלה הבאה

בכנס בחירות באור יהודה, הודיע ראש הממשלה בנימין נתניהו כי בכוונתו למנות את ראש עיריית ירושלים לשעבר, ניר ברקת, לשר האוצר. ברקת: "מודה לראש הממשלה על האמון הגדול"

ברקת (צילום: פלאש 90)ברקת (צילום: פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הערב (חמישי), כי בכוונתו למנות את חבר הכנסת ניר ברקת לתפקיד שר האוצר בממשלה הבאה, במידה וירכיב אותה.

נתניהו אמר את הדברים בכנס בחירות של הליכוד באור יהודה: "אני רוצה להודיע, שהערב אני הולך להציג שש רפורמות ענקיות בכלכלה ובבריאות שהממשלה הבאה של הליכוד תביא למדינת ישראל, ואני ביקשתי מניר ברקת להיות שר האוצר המיועד של ממשלת הליכוד הבאה".

בתגובה להודעתו של נתניהו, כתב ברקת בטוויטר: "אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו על האמון הגדול בבקשתו שאהיה שר האוצר בממשלה הבאה, ועל כך שאימץ את התכנית הכלכלית שיזמתי. על כולנו להירתם יחד לניצחון הליכוד בבחירות כדי להקים ממשלה לאומית, על מנת שנוכל לממש את הרפורמות הגדולות שיביאו להמשך הצמיחה והשגשוג למדינת ישראל כולה".

ברקת, יזם ומשקיע היי-טק מצליח, כיהן כראש עיריית ירושלים בין השנים 2018-2008. בפברואר 2019, לקראת הבחירות לכנסת ה- 21, הוא התמודד בבחירות המקדימות של הליכוד ושובץ במקום ה- 9 ברשימה לכנסת. בתחילת השבוע דווח בחדשות 12, כי נתניהו מתכוון למנותו לשר אוצר עוד לפני הבחירות, במקומו של השר משה כחלון הפורש מהחיים הפוליטיים, וזאת בתקווה כי המינוי ימשוך לליכוד מצביעים מהימין המתון. בריאיון אתמול לגלי צה"ל, הבהיר נתניהו כי "כחלון ימשיך לכהן כשר אוצר עד הבחירות, ואני מאוד מעריך את העבודה שלו".

תגיות:ניר ברקתבחירות 2020בנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה