חדשות בארץ

העיתונאי אראל סג"ל השתתף בסרטון עם נתניהו – והושעה מתאגיד השידור

אנשי התקשורת הימניים ינון מגל, שמעון ריקלין ואראל סג"ל השתתפו בסרטון עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, ושרו עמו את השיר "שבחי ירושלים". בתגובה, תאגיד השידור כאן, בו עובד סג"ל, השעה אותו עד להודעה חדשה. נתניהו: "איזו בדיחה, בושה"

סג"ל (משמאל), מגל, נתניהו וריקלין (צילום מסך, טוויטר)סג"ל (משמאל), מגל, נתניהו וריקלין (צילום מסך, טוויטר)
אא

העיתונאי אראל סג"ל הושעה הערב (חמישי), עד להודעה חדשה, מתאגיד השידור כאן, וזאת לאחר שהשתתף בסרטון עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

לצד סג"ל ונתניהו הופיעו בסרטון שמעון ריקלין וינון מגל, אנשי ערוץ 20. שלושת אנשי התקשורת, המזוהים עם הימין, שרו עם ראש הממשלה את השיר "שבחי ירושלים". הסרטון, שפורסם ברשתות החברתיות, הפך במהירות לויראלי.

בכנס בחירות באור יהודה, הגיב נתניהו על השעייתו של סג"ל: "אראל סג"ל, שניגן איתי את 'שבחי ירושלים', הושעה מהתאגיד. איזו בושה. בתאגיד הם אף פעם לא אומרים שיש להם אהדה לשמאל. איזו בדיחה, איזו בושה". הקהל באולם הגיב על הדברים בשירת "שבחי ירושלים".

נתניהו בשירת "שבחי ירושלים" עם סג"ל, ריקלין ומגל

בעקבות ההשעיה, אמרו במפלגת ימינה: "הזוי. שנים שלהקה תקשורתית חד-ממדית אומרת את אותם מסרים, מחבקת ומלטפת את מי שיקר לה ואת מי שחפצים ביקרו, והכל גלוי וידוע. וכלום. לא השעיות, לא נזיפות ולא ביקורות. עיתונאי ימני שר 'שבחי ירושלים' עם ראש הממשלה – מושעה מיידית מעבודתו. בושה".

בעוצמה יהודית הגיבו: "אראל סג"ל הוא עיתונאי מקצועי, שרק בגלל שלא חשש להביע את דעותיו הוחלט להשעותו היום. מעניין שאת שופרות השמאל, שאנו שומעים בכל ערב במהדורות החדשות, איש מעולם לא חשב להשעות. מדובר בציד מכשפות, ומצופה היה מהשידור הציבורי שלא לנקוט במדיניות איפה ואיפה. אנחנו זוכרים כמה זמן לקח לתאגיד להשהות את הכתבת שלו לשעבר, סמאח וותד, לאחר שצייצה מחדש ציוץ תמיכה במחבל, וגם זה רק בגלל לחץ ציבורי כבד. הגיע הזמן שהשידור הציבורי ינהג כשידור ציבורי, ולא כתועמלן של מפלגות השמאל".

הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, כתב בטוויטר: "השעיית אראל סג"ל היא טעות, מהותית וטקטית, של התאגיד. אם הנימוק הוא 'תעמולת בחירות', אני יכול לחשוב על עוד כמה שם שעושים אותה יום יום, לא בסרטון מוזיקלי בחשבון הטוויטר בפרטי, אלא בפרוזה מעל התדר הציבורי".

מתאגיד השידור כאן נמסר בתגובה, כי "הסרטון מהווה לכאורה עבירה על כללי האתיקה של התאגיד, שאוסרים על השתתפות בתעמולת בחירות. סג"ל הושעה עד לבירור העניין".

(עודכן: 20:36)

תגיות:אראל סג"לבנימין נתניהובחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה