חדשות בארץ

החלום בהקיץ של נסראללה: "אמרתי למלאך המוות שייקח אותי במקום סולימאני"

בריאיון נראה מנהיג ארגון הטרור מבכה את מותו של מפקד כוח קודס, שחוסל בראשית ינואר בהפצצה אווירית של ארה"ב בבגדד. בדיאלוג, מלאך המוות, כך לפי מזכ"ל חיזבאללה, אמר לו כי "עומדות בפנייך שתי אפשרויות, לקחת את נשמתו של קאסם סולימאני או לחלופין לקחת את נשמתך"

נסראללהנסראללה
אא

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, אמר בריאיון לסוכנות הידיעות הסורית כי קודם חיסולו של מפקד כוח קודס במשמרת המהפכה, קאסם סולימאני, חלם בהקיץ שניהל דיאלוג על מלאך המוות, בו ביקש ממנו שייטול את נשמתו שלו במקום את של סולימאני. הריאיון, שנערך אמש (חמישי) ויפורסם היום במלואו, הספיק להכות גלים בעולם הערבי.

סולימאני נושק לנסראללהסולימאני נושק לנסראללה

בדיאלוג, מלאך המוות, כך לפי מזכ"ל חיזבאללה, אמר לו כי "עומדות בפנייך שתי אפשרויות, לקחת את נשמתו של קאסם סולימאני או לחלופין לקחת את נשמתך". נסראללה, בדמעות, הוסיף כי "במצב הזה אמרתי למלאך המוות שייקח את נשמתי". בריאיון נראה מנהיג ארגון הטרור מבכה את מותו של מפקד כוח קודס, שחוסל בראשית ינואר בהפצצה אווירית של ארה"ב בבגדד.

אתמול דווח בסוכנות הידיעות רויטרס כי זמן קצר אחרי חיסולו של מפקד כוח קודס, התקיימה פגישה בין צמרת ארגון חיזבאללה הלבנוני, הנתמך בידי איראן, לבין מנהיגי מיליציות עיראקיות – גם הן נתמכות על ידיה – במאמץ לאחדם כדי למלא על החלל האדיר שנפער בעקבות מותו של סולימאני – שהיה ממחוללי הטרור הגדולים של הרפובליקה האסלאמית. לפי הדיווח, הנסמך על שני מקורות המעורים בנושא, הפגישות נועדו לרכך את המתיחות שנוצרה בין איראן לבין שלוחותיה בעיראק, שאיבדו בפעולה האמריקנית בנמל התעופה בבגדד ב-3 בינואר גם את אבו מהדי אל-מוהנדיס, מנהיג ארגון הגג של המיליציות השיעיות, אל-חשד א-שעבי.

אל-מוהנדיסאל-מוהנדיס

שני מקורות אחרים, המקורבים למיליציות הפרו-איראניות, אישרו לרויטרס כי חיזבאללה גויס על מנת להמשיך את קיומן, בין היתר באמצעות הדרכה צבאית. המקורות אמרו כי המפגשים, שהחלו בינואר, התקיימו בלבנון ובאיראן. לדבריהם, שייח מוחמד אל-קוות'רני, הנציג של חיזבאללה בעיראק, שבמשך שנים קיים שיתוף פעולה הדוק עם סולימאני בכל הנוגע להדרכת המיליציות העיראקיות, הוא שאירח את הפגישות. המקורות טוענים שאל-קוות'רני נכנס לחלל שהותיר סולימאני.

תגיות:קאסם סולימאניחסן נסראללה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה