פעילות הידברות

שעות אחרונות למבצע הענק

רוצים לרכוש מוצר חשמלי? מתכננים לחדש את הבית? הזדמנות אחרונה להשתתף במבצע הענק של מחסני חשמל. גם המחירים הזולים במדינה, גם שירות מעולה, והכי חשוב, אתם גם שותפים לחסד עצום למשפחות נזקקות, כי מחסני חשמל תורמת 50% מהרווחים לנזקקים דרך ארגון החסד של הידברות. שעות אחרונות למבצע

  • י"ח שבט התש"פ
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מאז תחילת המבצע הגדול של מחסני חשמל, זכינו במחלקת החסד של הידברות להגיע למאות משפחות מעוטי יכולת, ולשמח את ליבם במוצרי חשמל חדשים ואיכותיים, במקום מוצרים שלא עבדו, או לא תפקדו בצורה מיטבית. החיוך הנישא על פניהם של הילדים, האושר של ההורים והרוגע שהיה על פניהם של הקשישים, שווים כל הון שבעולם, וכל זה קרה בזכותכם, בזכות שהלכתם לרכוש מוצרי חשמל ברשת מחסני חשמל, וכך הרווחתם פעמיים - גם מוצר חשמלי איכותי במחיר הכי משתלם בארץ, וגם מצוות צדקה טהורה.

קופונים חדשים ברשת חשמל רק לגולשי הידברות

שעות אחרונות למבצע החסד הגדול

אבל זה עדיין לא מספיק, בשבוע האחרון, מחלקת החסד של הידברות קיבלה פניות ממאות משפחות נזקקות אשר התחננו לעזרה. משפחות שהמקרר שלהן בקושי עובד וכל האוכל מתקלקל, משפחות מרובות ילדים שמכונת הכביסה שלהן כבר לא מתפקדת, קשישים שאין להם מוצרי חימום בבית והורים לילדים קטנים שהכיריים שלהם לא מתפקדות, והילדים מחכים לארוחה חמה ומזינה.

נותרו שעות אחרונות למבצע המטורף, וזה הזמן שלכם להצטרף למפעל החסד הענק, רוצים לרכוש מוצר חדש לקראת פסח? חולמים להחליף את מכונת הכביסה? עכשיו זה הזמן הטוב ביותר. תוכלו לבחור מוצר איכותי מתוך המבחר העצום שיש ברשת מחסני חשמל, וגם להשתמש  בקופונים המיוחדים לגושלי הידברות, שיקנו לכם הנחת ענק נוספת על המחיר הזול.

זכרו, הקב"ה אמר "מי שמשמח את שלי אני משמח את שלו". אתם יכולים לרכוש מוצר חשמלי חדש בשבילכם, לשמח בכך את בניו של הקב"ה במוצר חדש, ובזכות זה תזכו שהקב"ה ישמח את שלכם.

אין עוד מבצע כזה, חבל לפספס את ההזדמנות הנדירה. אז גם אם תכננתם לרכוש מוצר רק לקראת פסח, הקדימו את הזמנתכם לעכשיו ותרוויחו פעמיים.

היכנסו כאן לכל הפרטים המלאים

 

תגיות:מחסני חשמלחסד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה