חדשות בעולם

מקרה מוות ראשון מנגיף הקורונה ביפן

לפי שר הבריאות היפני, קטסונובו קאטו, הנפגעת היא אישה כבת 80, תושבת מחוז קנאגוואה, הסמוך לטוקיו. בהודעה לא פורטו הנסיבות שבהן נדבקה. הלילה נרשם זינוק דרמטי במספר החולים בנגיף הריאות הסיני, כאשר 15 אלף בני אדם נוספים זוהו כנושאים את הווירוס. מנין המתים טיפס גם הוא ונוספו לו 254 קורבנות וכעת הוא נאמד ביותר מ-1,300 מקרים

קצב התשפטות הווירוסקצב התשפטות הווירוס
אא

הרשויות ביפן הודיעו היום (חמישי) על מקרה מוות ראשון בשל הידבקות בנגיף הקורונה. לפי שר הבריאות היפני, קטסונובו קאטו, הנפגעת היא אישה כבת 80, תושבת מחוז קנאגוואה, הסמוך לטוקיו. בהודעה לא פורטו הנסיבות שבהן נדבקה. קודם לכן דיווחה יפן על 44 מקרים נוספים על סיפון ספינת התענוגות "דיאמונד פרינסס", השוהה בהסגר מול חופי העיר יוקוהאמה כבר מתחילת החודש. סך כל החולים בספינה עומד על 218 – מתוך כ-3,700 נוסעים ואנשי צוות.

לפי הנתונים הרשמיים, הלילה נרשם זינוק דרמטי במספר החולים בנגיף הריאות הסיני, כאשר 15 אלף בני אדם נוספים זוהו כנושאים את הווירוס. מנין המתים טיפס גם הוא ונוספו לו 254 קורבנות וכעת הוא נאמד ביותר מ-1,300 מקרים. מספר החולים הוא 60 אלף, לעומת יותר מ-6,000 נדבקים שהחלימו.

הזינוק במספר החולים נובע מהחלטת הרשויות הסיניות לשנות את השיטה לאבחון הידבקות בנגיף, ששמו הרשמי הוא COVID-19, באופן שיגדיר נדבקים גם אם אלה רק גילו סימפטומים – קשיי נשימה, שיעול כבד וחום – וטרם אומתו בבדיקות. בנוסף, רופאים בסין החלו לאמת הידבקות באמצעות סריקות CT.

הבוקר מסרו הרשויות באינדונזיה כי חולה בנגיף שנדבק בווירוס הגיע מווהאן לאי באלי ב-22 בינואר. הוא שב לשנגחאי ב-28 בינואר, ובשבוע שעבר אובחן כחולה. ראש מערך הבריאות באי אמר כי ההערכה היא שהוא לא נדבק בנגיף במהלך שהותו בבאלי, אולם נעשות בדיקות נוספות על מנת לשלול זאת.

ממשלת וייטנאם הודיעה כי הטילה הלילה עוצר על העיר סון לוי שבה חיים עשרת אלפים תושבים. בווייטנאם, הגובלת בסין, אותרו עד כה 15 מקרי הידבקות בנגיף בווייטנאם, מהם חמישה בסון לוי. לפי ההודעה, תושבי העיר הנמצאת מצפון לבירה האנוי לא יורשו לצאת מתחומיה במשך 20 יום.

תגיות:נגיף הקורונהיפן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה