חדשות בארץ

ליברמן: לא שולל ישיבה בממשלה עם העבודה ומרצ

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, אמר כי אינו פוסל על הסף את האפשרות לשבת בממשלה יחד עם רשימת העבודה-גשר-מרצ: "הכל תלוי בקווי היסוד". יו"ר ש"ס, אריה דרעי: "פשיטת רגל אישית ואידיאולוגית"

ליברמן (צילום: פלאש 90)ליברמן (צילום: פלאש 90)
אא

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, אמר הבוקר (חמישי) כי אינו שולל ישיבה בממשלה יחד עם העבודה ומרצ. "כבר ישבתי בממשלה עם עמיר פרץ – בממשלה של נתניהו – והיינו ביחסים מצוינים. לא הייתה שום בעיה להסתדר. הכל תלוי בקווי היסוד", אמר בריאיון לתוכנית מרציאנו-סגל בגלי צה"ל.

במהלך הריאיון תקף ליברמן בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואמר כי "יותר ממחצית סיעת הליכוד חולמת על היום שיוכלו לבחור יו"ר חדש. בליכוד של היום החליפו את ההדר הביתרי בפולחן אישיות, הם חולמים על היום שהסיוט הזה ייגמר. ברור לכולם שעידן נתניהו תם".

יו"ר ישראל ביתנו הפנה אש גם לעבר המפלגות החרדיות ולעבר רשימת ימינה: "נפתלי בנט ואיילת שקד זועקים פעמיים ביום, שלא יצטרפו לשום קואליציה חוץ מנתניהו. זה בדיוק הסימן שהם חולמים רק על דבר אחד: לשקם את ברית האחים ההיסטורית. אם תהיה להם הזדמנות – הם יחברו לגנץ ולכחול לבן".

נתניהו מיהר להגיב על דבריו של יו"ר ישראל ביתנו. "ליברמן מודיע בגל"צ שישב בממשלה עם העבודה ומרצ, ממשלה שלא יכולה לקום בלי תמיכת הרשימה המשותפת", כתב בטוויטר. "רק הצבעה לליכוד תמנע בחירות רביעיות והקמת ממשלה מסוכנת לישראל".

שר הבריאות יעקב ליצמן (יהדות התורה), שעלה לשידור אחרי ליברמן, אמר כי יו"ר ישראל ביתנו "לא יודע מה הוא מדבר, כפי שאף פעם לא ידע. פעם הוא רוצה ממשלת אחדות, פעם לא. פעם הוא אומר ימינה – פעם שמאלה. הוא מגזים, פעם ככה פעם ככה. בלילה הוא רואה סקרים, ובבוקר הוא תוקף".

ליצמן הבהיר, כי מפלגתו לא תעזוב את מחנה הימין: "יש בלוק ימין, ואנחנו חזק בימין. אין כמו ראש הממשלה נתניהו, אין אף אחד שעשה מה שהוא עשה. תבדקו מה שהממשלה עשתה – רפורמות אין סוף בכל התחומים. אין סיכוי שגוש הימין יתפרק, נקודה. אנחנו לא נשב עם לפיד, נקודה".

יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, מסר בתגובה לדבריו של יו"ר ישראל ביתנו: "ליברמן מאשר בקולו את טענתי, שסיכם עם גנץ להקים ממשלה עם מרצ והמפלגה הערבית המשותפת. זו פשיטת רגל אישית ואידיאולוגית. ‏אחרי שליברמן הפיל פעמיים את ממשלת הימין, הוא מתכנן להקים ממשלת שמאל אנטי-יהדות ומסורת. רק ש"ס חזקה תעצור אותם, ותבטיח ממשלת ימין ושמירה על הצביון היהודי של המדינה".

 

(עודכן: 10:50)

 

תגיות:מרצאביגדור ליברמןיעקב ליצמןבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה