חדשות בארץ

אבנר נתניהו נחלץ להגנת אביו: "אל תגידו שהוא דואג רק לעצמו"

בנו הצעיר של ראש הממשלה נתניהו, אבנר, פרסם פוסט תמיכה באביו, על רקע המתקפות עליו: "המניע שלו הוא שליחות מוחלטת לעם הזה והמדינה הזאת, הוא עשה את זה מצוין בעשור האחרון"

אבנר נתניהו ואביו בכותל המערבי, תמונת ארכיון (צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)אבנר נתניהו ואביו בכותל המערבי, תמונת ארכיון (צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)
אא

אבנר נתניהו, בנם הצעיר של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, התייחס היום (רביעי) באופן נדיר למדי למתקפות על אביו. על רקע מערכת הבחירות הסוערת, השלישית במספר בשנה החולפת, הוא פרסם בפייסבוק פוסט תמיכה באביו, אותו הכתיר בכותרת "על מחויבות ושליחות".

"לא מזמן שאלתי את אבא שלי: מאיפה הדרייב להמשיך בפוליטיקה? מאיפה בעצם הגיע הרצון להיכנס לתחום הזה?", פתח נתניהו הבן. "החיים שלו היו יכולים להיות די שלווים. בכל רגע ב- 30 השנים האחרונות הוא היה יכול לפרוש ולעבור לשגרת הרצאות נוחה בעולם. הוא ענה לי, 'יש עוד הרבה עבודה', תמיד".

נתניהו הוסיף ושטח את המשך תשובתו של אביו: "הוא עשה המון בשביל המדינה, הסביר, אבל נסיבות המציאות תמיד הובילו שיש עוד מה לעשות כדי להבטיח את הישרדותנו כאן, ושאף פעם אי אפשר לנוח. הוא אמר לי שהוא לא רוצה שלמדינה יהיה אותו גורל כמו המדינה היהודית הקודמת שהקמנו בארץ (ממלכת החשמונאים, 140-63 לפנה"ס), ושהוא חושב שהייעוד שלו הוא להבטיח כמה שיותר את קיומה וחוסנה של המדינה".

"אני מאמין שהוא עשה את זה מצוין בעשור האחרון, ושהוא האדם הכי טוב – היחיד! למשימה", המשיך נתניהו הצעיר. "סבבה, אני אולי משוחד, אבל יותר משני מיליון מצביעים חושבים כמוני. לפחות".

לקראת סוף הפוסט, פנה נתניהו למתנגדיו הפוליטיים של ראש הממשלה: "גם אם אנשים לא מסכימים עם האג'נדה או הביצועים שלו, אל תגידו שהוא דואג רק לעצמו ולא אכפת לו. כי המניע שלו הוא שליחות מוחלטת לעם הזה והמדינה הזאת. שמי שלא מסכים יתמקד באג'נדה, ואני מבטיח לעשות הכול כדי לשכנע את הלא משוכנעים שאבא שלי תותח אמיתי. והכול בחיוך, מה זה כל העצבים האלה סביב פוליטיקה פתאום?".

"בסוף אבא שאל אותי אם יש לי טענות כלפיו. אמרתי שהוא אבא נפלא, ושהשליחות הקטנה שלנו (המשפחה) בינתיים היא לשמח אותו ולתת לו את השקט הנפשי, להיות השליח של כולנו", חתם אבנר נתניהו את דבריו.

תגיות:אבנר נתניהובחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה