פעילות הידברות

"שלושה בקדירה אחת", ההצגה המפתיעה של חנן לדרמן, שני חיון ורביב זק, מגיעה להידברות

בקרוב בהידברות: הצגה מיוחדת של שלישית השחקנים חנן לדרמן, שני חיון ורביב זק. הצגה מדהימה על החיים, עם שמונה כלי נגינה. זה מה שהיה לשחקנים לומר על ההצגה הזו

  • כ"א אב התשפ"ב
אא

אפשר להעביר מסר בלי שזה ישמע מטיף מידי... לקראת ההצגה המרתקת "שלושה בקדירה אחת", שתיערך בבית הידברות בג' באלול, שאלנו את חנן לדרמן ואת רביב זק כמה שאלות שחושפות פרטים מעניינים במיוחד על תהליך בניית ההצגה.

מה קורה בהצגה בדיוק? יש עלילה?

חנן: "לרוב רגילים לראות עלילה מסודרת, עם התחלה, אמצע וסוף, עם סיפור מובנה ומסודר. בהצגה שלנו אנחנו כביכול באים לחזרה לקראת בניית ההצגה, ולאורך כל ההצגה אנחנו מנסים להגיע לקטעים הנכונים. התהליך הזה על הבמה מצחיק מאד, מרגש ומעורר מחשבה".

אתם שלושה. לכל אחד יש תפקיד מוגדר? דמויות?

חנן: "רביב ואני השחקנים. יש לנו כמה וכמה דמויות, שלא קשורות זו לזו. שני ה'הרצלים', השוטרים, זוג נשוי בדרך לאירוע, שני זקנים, מרוקאים - ובין השאר אנחנו משחקים גם את עצמנו. שני חיון הוא המוזיקלי בהצגה. הוא זה שמנגן על שבעה כלים, ואחראי לכל הפן המוזיקלי, שהוא בעצם רוב ההצגה".

מי כתב את ההצגה?

רביב: "כולנו. בעצם, את הכתיבה הפיזית, השורות עצמן, כתבתי אני, אבל בנוכחות חנן ושני - ככה שחלק מהניסוחים או מהמבנה של המערכון היה למעשה כתיבה שלהם. אי אפשר לשים את האצבע על אף חלק בהצגה ולומר מי בדיוק כתב אותו, חוץ משני - שברור שהוא זה שידע לקחת מילים ולהלביש עליהן לחן מושלם - אין קרדיט מדויק. כולנו עשינו הכל".

צפו במקבץ קטעים מתוך ההופעה:

 
מה היה הכי קשה בתהליך?

חנן: "לפצח את המעברים. המערכונים היו חשובים, אבל זה בא בקלות רבה יותר, כי זה אזור הנוחות הטבעי שלנו. המעברים היו מאתגרים יותר, כי הם היו צריכים להיות טבעיים, שהתהליך שם יראה טבעי. וזה היה אתגר. אגב, את הקטעים האלה אנחנו עדיין משנים כל הזמן".

מה הקטע שאתם הכי מתחברים אליו?

רביב: "כל קטע הוא אהוב במיוחד. אנחנו עדיין צוחקים תוך כדי הצגה, אף על פי שכבר עשינו עשרות כאלה. אני אישית אוהב מאד את השוטרים. לאו דווקא בגלל המערכון עצמו, כמו בגלל מה שהם מייצגים. אני גם מתחבר מאד לחלק של ה'לוויה' של רונן, המפיק שלנו. זה קטע מפתיע מאד, ואני אוהב לראות את הקהל צוחק בכל פעם מחדש".

למה כדאי לבוא להצגה?

רביב: "כי אנחנו מרוויחים מלא כסף. סתם... בצחוק. כי יש בהצגה מסרים חזקים מאד. כולם מדברים על זה שיש כעס, וצריך להתגבר, אבל אף אחד לא אומר איך עושים את זה. לנו הפתרונים... לפחות ככה מגיבים בקהל. כנ"ל לגבי קנאה, גאווה ואפילו קמצנות. מעבר למערכונים המעולים, מעבר לשירים מקוריים ובאמת לזה שיש פה פאן אדיר, יוצאים מההצגה הזו עם תובנות שמשתמשים בהן אחר כך ביום יום".

אתם מופיעים בכל הארץ?

חנן: "כן, ממש בכל הארץ. מים המלח ועד לצפון הרחוק. שווה לבוא. באמת!".

ההצגה "שלושה בקדירה אחת" תוצג א"יה בבית הידברות, רח' אריה שנקר 20 פ"ת, ביום שלישי, ג' באלול, 30.8.22,

ובמרכז קהילתי שנטל קראי, רחוב דרך חברון 134 תלפיות​, ירושלים, ביום חמישי, ה' באלול, 1.9.22. התכנסות בשעה 19:00. אל תפספסו!

ההצגה לגברים ונשים בהפרדה (מעל גיל 18).

לרכישת כרטיסים לחצו כאן, או חייגו 073-222-1300

תגיות:מופעשלושה בקדירה אחת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה