חדשות בעולם

נגיף הקורונה: יותר מאלף קורבנות, למעלה מ- 42 אלף חולים

מספר הקורבנות בסין מנגיף הקורונה הגיע ל- 1,016, ומספר הנדבקים ברחבי המדינה עלה ליותר מ- 42,000. נשיא סין, שי ג'ינפינג, נראה בפומבי, לראשונה מאז התפרצות הנגיף בדצמבר האחרון. הוא הבטיח לנקוט ב"צעדים נחושים יותר" נגד הקורונה, והביע ביטחון כי סין תנצח במאבק נגד הנגיף

(צילום: שאטרסטוק)(צילום: שאטרסטוק)
אא

מניין הקורבנות מנגיף הקורונה ממשיך לעלות. רשויות הבריאות בסין מסרו הלילה (שלישי) כי לרשימת מקרי המוות נוספו בתוך יממה 108 שמות, ומספרם של הקורבנות ברחבי המדינה הגיע ל- 1,016. מחוץ לסין דווח עד כה על 2 מקרי מוות – בפיליפינים ובהונג קונג.

על פי הדיווח הסיני הרשמי, ביממה האחרונה נוספו קרוב ל- 2,500 בני אדם שבדיקות המעבדה אישרו כי נדבקו בקורונה. מספרם הרשמי של הנדבקים ברחבי סין עומד על 42,638.

בספינת הנופש "דיימונד פרינסס", הנתונה בהסגר מול חופי יפן, אומתו עד כה 136 בני אדם כחולים בנגיף. אתמול דווח על חשש כי נוסעת ישראלית, הסובלת מחום, נדבקה בקורונה. היא ממתינה כעת לתוצאות הבדיקות, שנלקחו ממנה על ידי הצוותים הרפואיים. בין 3,700 הנוסעים ואנשי הצוות נמצאים עוד 14 ישראלים. הנוסעים קיבלו הוראה להישאר בחדרים, ויוצאים להפוגות קצרות בלבד על הסיפון.

מנהיג סין, שי ג'ינפינג, נראה אתמול בפומבי, לראשונה מאז התפרצות הנגיף בדצמבר האחרון. בתקשורת הסינית הופיעו תמונות, בהן הוא נראה בביקור בבית חולים, במרכז למאבק בקורונה ובשכונת מגורים בבירה בייג'ינג. שי, שחבש מסיכה על פניו, אמר כי המצב כעת עדיין "חמור מאוד". הוא הצהיר כי סין תנקוט ב"צעדים נחושים יותר" כדי לבלום את התפשטות הנגיף, והביע את ביטחונו כי היא תנצח במאבק.

בתוך כך, במשרד הבריאות הוחלט להרחיב את אזהרת המסע לסין, ולהמליץ לציבור לשקול את נחיצות הנסיעות ליעדים הבאים באסיה: תאילנד, יפן, הונג קונג, סינגפור, מקאו, דרום קוריאה וטייוואן. שר הבריאות יעקב ליצמן הדגיש, כי כל מי שחוזר מסין מחויב לשהות בבידוד ביתי במשך 14 יום.

שר הבריאות יעקב ליצמן (סרטון: משרד הבריאות)

תגיות:סיןנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה