חדשות בארץ

ביתו של אחד המחבלים שרצחו את רינה שנרב הי"ד – ייהרס

צה"ל הודיע לבני משפחתו של המחבל קסאם שבלי על הכוונה להרוס את הבית בכפר כובר, בו התגורר. המחבל השתייך לחוליית הטרור, שרצחה את רינה שנרב הי"ד בפיגוע במעיין דני, סמוך ליישוב דולב שבחבל בנימין

זירת הפיגוע במעיין דני, 23 באוגוסט 2019 (צילום: פלאש 90)זירת הפיגוע במעיין דני, 23 באוגוסט 2019 (צילום: פלאש 90)
אא

צה"ל הודיע אמש (שני) למשפחתו של המחבל קסאם שבלי על הכוונה להרוס את הבית בו התגורר. כך נמסר מדובר צה"ל. שבלי הוא אחד מחברי חוליית הטרור שביצעה ב- 23 באוגוסט 2019 את הפיגוע במעיין דני, סמוך ליישוב דולב שבחבל בנימין. בפיגוע נרצחה רינה שנרב הי"ד, וכן נפצעו אביה, הרב איתן שנרב, ואחיה דביר. למשפחת המחבל ניתנה אפשרות להגיש השגה נגד ההריסה.

כזכור, בסוף חודש ספטמבר האחרון הותר לפרסום כי כוחות הביטחון עצרו את חוליית המחבלים, המשתייכים לארגון החזית העממית. בראש החוליה עמד סאמר ערביד, תושב רמאללה כבן 44, מבכירי ארגון הטרור בגזרת רמאללה. הוא נעצר בעבר מספר פעמים על מעורבותו בפעילות טרור צבאית, שכללה סיוע בהכנת מטענים ופיגועים בזמן האינתיפאדה השנייה. בהודעת שב"כ נאמר כי הוא שהכין את המטען, ואף הפעיל אותו ברגע שהבחין בהגעתה של משפחת שנרב למעיין.

שבלי, כבן 25, תושב הכפר כובר, היה עצור בעברו על מעורבות בפעילות טרור. הוא ייצר את החנ"מ (חומר נפץ מרסק) ממנו הורכב המטען, סייע בהרכבתו והיה שותף להפעלתו בשטח. בתחילת חודש נובמבר מיפו כוחות הביטחון את ביתו, לצורך בחינת האפשרות להריסתו.

בחודש שעבר חתם מפקד פיקוד המרכז, אלוף נדב פדן, על צווי החרמה והריסה לבתים בהם התגוררו וליד חנאתשה ויזן מג'אמס, שני חברים נוספים בחוליית הטרור. בני משפחותיהם של המחבלים הגישו עתירות לבג"ץ נגד ההריסה.

תגיות:הפיגוע במעיין דנירינה שנרב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה