חדשות בעולם

משבר הקורונה: 910 קורבנות, למעלה מ- 40 אלף חולים

ביממה האחרונה נוספו 97 שמות לרשימת קורבנות נגיף הקורונה בסין, והרשויות הסיניות דיווחו על יותר מ- 3,000 מקרי הידבקות חדשים. משלחת סיוע של ארגון הבריאות העולמי תגיע היום לבייג'ינג

(צילום: שאטרסטוק)(צילום: שאטרסטוק)
אא

נגיף הקורונה ממשיך לגבות קורבנות, רובם המכריע בסין. הרשויות הסיניות הודיעו הלילה (שני), כי מספר מקרי המוות בשטח המדינה כתוצאה מהנגיף עלה ל- 908. לרשימת הקורבנות נוספו בתוך יממה 97 שמות, 91 מתוכם במחוז חוביי, המוקד בו התפרץ הנגיף. מחוץ לסין דווח עד כה על 2 מקרי מוות.

למעלה מ- 3,000 מקרי הידבקות חדשים דווחו בסין ביממה האחרונה. מאז התפרצות הקורונה בחודש דצמבר האחרון, נדבקו בנגיף יותר מ- 40,000 בני אדם. משלחת סיוע של ארגון הבריאות העולמי תגיע היום לבייג'ינג.

סין ממשיכה במאמצים לבלימת התפשטות הנגיף. במקביל, הממשלה החלה הבוקר בריכוך ההגבלות על היציאה לעבודה, כדי להחזיר בהדרגה את האזרחים לשגרה. עם זאת, בשלב זה מקומות עבודה רבים יישארו סגורים.

בספינת הנופש "דיימונד פרינסס", הנתונה בהסגר מול חופי יפן, מספר חולי הקורונה ממשיך לטפס. ביממה האחרונה אובחנו 60 בני אדם נוספים כחולים בנגיף, ומספרם מגיע ל- 130. על הספינה נמצאים כ- 3,700 נוסעים ואנשי צוות, והנוסעים קיבלו הוראה להישאר בחדרים, עם הפוגות קצרות על הסיפון. בין הנוסעים נמצאים 15 ישראלים.

בתוך כך, בתום הערכת מצב שהתקיימה אתמול במשרד הבריאות, הוחלט להרחיב את אזהרת המסע שניתנה לגבי סין, ולהמליץ לציבור לשקול את נחיצות הנסיעות ליעדים הבאים: תאילנד, יפן, הונג קונג, סינגפור, מקאו, דרום קוריאה וטייוואן. במשרד הדגישו, כי בשלב זה לא מדובר על אזהרת מסע גורפת ליעדים אלו.

הנחיות משרד הבריאות (קרדיט סרטון: משרד הבריאות)

תגיות:סיןמשרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה