חדשות בארץ

בתגובה לשיגור הרקטה: צה"ל תקף יעדי חמאס ברצועה. צפו

חיל האוויר תקף יעדים של ארגון חמאס ברצועת עזה, ביניהם מתחם אימונים ותשתיות צבאיות. רקטה, ששוגרה אמש מרצועת עזה, התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. לא דווח על נזק, ולא היו נפגעים

תקיפת צה"ל ברצועת עזה, ארכיון (צילום: עבד רחים ח’טיב, פלאש 90)תקיפת צה"ל ברצועת עזה, ארכיון (צילום: עבד רחים ח’טיב, פלאש 90)
אא

מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו הלילה (שני) יעדי חמאס בדרום רצועת עזה, זאת בתגובה לשיגור הרקטה אמש לעבר שטח ישראל. דובר צה"ל מסר, כי היעדים שהותקפו כללו מתחם אימונים ותשתיות צבאיות של ארגון הטרור.

אמש הופעלה התרעת צבע אדום בעיר שדרות וביישובים איבים וניר עם שבשטח המועצה שער הנגב. מצה"ל נמסר לאחר מכן, כי זוהה שיגור אחד מרצועת עזה לעבר שטח העוטף. הרקטה התפוצצה בשטח פתוח במרחב המועצה; לא דווח על נזק, ולא היו נפגעים

ברקע המשך שיגור הרקטות ובלוני הנפץ מהרצועה, קיים אתמול שר הביטחון נפתלי בנט הערכת מצב באוגדת עזה, בסופה הזהיר את ראשי חמאס כי "ההתנהלות המופקרת" שלהם, כלשונו, מקרבת את ישראל ל"פעולה קטלנית" מולם: "מדינת ישראל איננה חפצה במלחמה מול חמאס בעזה, אבל יש לנו מחויבות לביטחון תושבי הדרום". בנט הוסיף, כי "אף אחד לא יהיה חסין. בפני חמאס עומדת הברירה: לבחור בחיים ובשגשוג כלכלי, או לבחור בטרור ולשלם מחיר כבד מנשוא".

ראש הממשלה בנימין נתניהו שיגר אזהרה משלו לארגוני הטרור ברצועת עזה. "לא נקבל שום תוקפנות מעזה", אמר בפתח ישיבת הממשלה. "רק לפני כמה שבועות חיסלנו את המפקד הבכיר של הג'יהאד האסלאמי בעזה, ואני מציע לג'יהאד האסלאמי, וגם לחמאס, לרענן את זכרונם. אני לא אפרט את כל הפעולות ואת כל התוכניות שלנו בתקשורת, אבל אנחנו ערוכים לפעולת מחץ נגד ארגוני הטרור בעזה. המעשים שלנו חזקים מאוד, והם עדיין לא הסתיימו – בלשון המעטה".

תגיות:חמאסרצועת עזהצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה