חדשות בארץ

צה"ל: זוהה שיגור רקטה אחת לשטח ישראל

התרעות צבע אדום נשמעו הערב בשדרות וביישובים ניר עם ואיבים במועצה האזורית שער הנגב. מדובר צה"ל נמסר כי זוהה שיגור רקטה אחת משטח רצועת עזה לעבר ישראל

מערכת כיפת ברזל (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)מערכת כיפת ברזל (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

אזעקות צבע אדום הופעלו הערב (ראשון) בשדרות וביישובים ניר עם ואיבים במועצה האזורית שער הנגב. מדובר צה"ל נמסר כי זוהה שיגור רקטה אחת משטח רצועת עזה לעבר ישראל. אמש תקפו טנקים של צה"ל שתי עמדות צבאיות של חמאס בצפון רצועת עזה, זמן קצר לאחר ירי הרקטה לעבר ישראל.

מוקדם יותר היום הגיבו בארגוני החמאס והג'יהאד האסלאמי לאזהרותיהם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון נפתלי בנט, ומסרו כי "כוחות ההתנגדות לא יהססו להגיב על כל תוקפנות נגד העם הפלסטיני". דובר חמאס, פאוזי ברהום, אמר כי "האיומים המתמשכים" של נתניהו "לפתוח בתוקפנות ברצועת עזה", הינם"ניסיון אומלל להפחיד את עמנו הפלסטיני ולפגוע ברצונו, וכדי לכסות על המשברים שמהם סובלת הישות הציונית, וכל על רקע מה שמתרחש בגדה המערבית ובירושלים, כולל סיפוח של השטחים הפלסטינים".

נתניהו אמר בישיבת ממשלה היום כי לא יסכים ל"שום תוקפנות מעזה". בצל ההסלמה הביטחונית הוסיף ראש הממשלה כי "אנחנו ערוכים לפעולת מחץ נגד ארגוני הטרור בעזה. המעשים שלנו חזקים מאוד והם עדיין לא הסתיימו, בלשון המעטה". גם שר הביטחון אמר כי "ההתנהלות המופקרת של ראשי חמאס מקרבת אותנו לפעולה קטלנית מולם. לא נודיע מתי והיכן". בסיור באוגדת עזה הוסיף בנט כי "הפעולה תהיה שונה מאוד מקודמותיה, אף אחד לא יהיה חסין. בפני חמאס עומדת הברירה לבחור בחיים ובשגשוג כלכלי או לבחור בטרור ולשלם מחיר כבד מנשוא".

בג'יהאד האסלאמי אמרו כי הצהרת ראש הממשלה על התחלת הכנת מפות הסיפוח של חלקים מהגדה המערבית, במקביל "לאיומים התוקפניים" שלו על רצועת עזה,"משקפות את הכוונות הציוניות העוינות המגיעות במסגרת הסדרה המתמשכת של טרור ותוקפנות נגד העם הפלסטיני, ארצו ואתריו הקדושים".

תגיות:עזהצבע אדום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה