חדשות בארץ

פיגוע הדריסה בירושלים: שיפור נוסף במצבו של חייל גולני

במצבו של חייל גולני, שנפצע באורח קשה בפיגוע הדריסה בירושלים, חל שיפור נוסף. מצבו עדיין קשה אך יציב, והוא מטופל ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים שערי צדק בעיר . אנא עשו חסד והתפללו לרפואתו השלמה

זירת פיגוע הדריסה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90) זירת פיגוע הדריסה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

במצבו של חייל גולני, שנפצע קשה בפיגוע הדריסה במתחם התחנה בירושלים, חל שיפור נוסף. כך נמסר היום (ראשון) מבית החולים שערי צדק בעיר, בו הוא מאושפז. 

החייל נותק במהלך הלילה ממכשירי ההנשמה, והוא נושם כעת בכוחות עצמו. בבית החולים הבהירו, כי "מצבו עדיין קשה אך יציב, והוא מטופל על ידי צוותי טיפול נמרץ וטראומה ביחידה לטיפול נמרץ".

כזכור, בפיגוע שהתרחש ביום חמישי לפנות בוקר, נפצעו 12 לוחמי גולני. החיילים, שהתגייסו לפני כשלושה חודשים, היו בסיור מורשת באזור, בדרכם לכותל המערבי. המחבל, סנד א-טרמאן, תושב מזרח ירושלים, הפתיע אותם מאחור. הוא האיץ את רכבו, עלה על המדרכה ופגע בהם, ולאחר מכן נמלט מהזירה. כוחות הביטחון לכדו אותו עוד באותו יום בצומת גוש עציון.

בתוך כך, בסוף השבוע עצרו חיילי צה"ל בעיר חברון את המחבל, שהשליך ביום שני שעבר את בקבוק התבערה לעבר קצין מג"ב, במהלך ההתפרעויות האלימות של הפלסטינים בעיר. "החשוד הועבר לחקירת כוחות הביטחון. כוחות הביטחון ימשיכו לפעול לשמירה על הביטחון במרחב ולסיכול הטרור ביהודה ושומרון", נמסר מדובר צה"ל.

תגיות:פיגוע דריסהירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה