חדשות בארץ

דיווח: 12 אנשי מיליציות איראניות נהרגו בתקיפה בסוריה

ארגון המעקב הסורי לזכויות אדם דיווח, כי לפחות 12 אנשי המיליציות הנאמנות לאיראן נהרגו בתקיפה הלילה, המיוחסת לישראל. התקיפה כוונה נגד יעדים של המיליציות וצבא סוריה, שכללו סוללות הגנה אווירית ומחסני נשק ותחמושת

אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)
אא

ארגון המעקב הסורי לזכויות אדם דיווח היום (חמישי), כי לפחות 12 אנשי המיליציות הנאמנות לאיראן נהרגו בתקיפה הלילה בשטח סוריה, וכי חלקם אינם אזרחי סוריה. על פי הדיווח, התקיפה – המיוחסת לישראל – כוונה נגד יעדים של כוחות הצבא הסורי והמיליציות הפרו-אירניות. המטרות שהותקפו הושמדו ברובן; הן כללו סוללות הגנה אווירית ומחסני נשק ותחמושת בבסיסי צבא באזור דמשק ובמחוז דרעא. בדיווח מוקדם יותר נמסר, כי כתוצאה מהתקיפה פרצה אש במרכז למחקרים מדעיים בג'מראיא, סמוך לדמשק, שכבר הותקף בעבר.

כלי התקשורת הרשמיים בסוריה טענו, לעומת זאת, כי מערכות ההגנה האווירית של הצבא הסורי יירטו את רוב הטילים לפני שאלו הגיעו ליעדיהם. גורם צבאי סורי מסר, כי בתקיפה נפצעו 8 בני אדם. סוכנות הידיעות הסורית סאנ"א דיווחה, כי "התוקפנות הישראלית" כללה שני גלים של טילים, ששוגרו משטח הגולן ומדרום לבנון, לעבר בסיסים באזור דמשק, קוניטרה ודרעא. בישראל לא הגיבו לדיווחים.

כזכור, בחודש שעבר דיווחה התקשורת הסורית, כי מטוסי קרב של חיל האוויר הישראלי תקפו מטרות בשדה התעופה הצבאי T-4, מזרחית לעיר חומס. גורם צבאי מסר לסוכנות סאנ"א, כי 4 טילים פגעו ביעדים וגרמו לנזק בלבד. על פי ארגון המעקב הסורי לזכויות אדם, במתקפה נהרגו לפחות 3 פעילים של המיליציות הפרו-איראניות, או איראנים. כתוצאה מהתקיפה, נהרסו מחסן תחמושת של המיליציות הפרו-איראניות ובניין שהיה בשלבי הקמה, וכן נפגעו 2 כלי רכב צבאיים.

תגיות:תקיפהסוריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה