פעילות הידברות

שמחה פורצת גבולות: הבשורה שהכניסה אור לאלפי בתי נזקקים

השבוע פרצה שמחה גדולה באלפי בתים נזקקים בארץ - מחסני חשמל מחלקת חצי מרווחיה למטרת עזרה למשפחות נזקקות. מחלקת החסד של הידברות תחלק למשפחות רבות מקררים חדשים, מכונות כביסה, תנורים ועוד מוצרים בסיסיים. כל הפרטים בכתבה שלפניכם

  • י"א שבט התש"פ
אא

חייהם של בני המשפחה הנזקקת אינם קלים כלל. לא תמיד יש כסף לבגדים, או להחליף נעלים קרועות לילדים, ומי מדבר על להחליף מקרר שכבר לא עובד, או לזרוק את מכונת הכביסה שרק הורסת בגדים.

כשהילדים מתלוננים על קור מקפיא עצמות, אמא מכסה בשמיכה נוספת. ודאי שהייתה מעדיפה לחמם את הבית ברדיאטור או בתנור, אבל בקושי אוכל היא מצליחה לקנות, אז מוצרי חשמל… זה כבר מחוץ לתחום.

השבוע נכנסה קרן אור למשפחות אלו - מחסני חשמל, הרשת הגדולה והזולה במדינה, יצאה במבצע כפול: גם הנחות ענק וגם תרומה לנזקקים. בשבוע הקרוב, חצי מהרווחים ימסרו כתרומה למשפחות נזקקות. כל רכישה שלכם ברשת מחסני חשמל מצטרפת לתרומה.

אולי יעניין אותך:

חסד כזה עוד לא היה: נחשפו כל הפרטים על המבצע הגדול

צריך מוצר חשמלי? בא תרוויח פעמיים

חשבו על זה. אתם ממילא צריכים להחליף תנור וכיריים או מכונת כביסה. אז נכון, יש לכם אפשרות לקנות בכל חנות למוצרי חשמל. אבל יש לכם גם האפשרות להזמין במחסני חשמל, ליהנות ממחירי מבצע מטורפים, ועל הדרך לעזור לאמא לקבל רדיאטור שיחמם לילדיה את הבית - לא עדיף?

איזו הרגשה נפלאה תהיה לכם בכל פעם שתפתחו את המקרר החדש, ותדעו שבזכות הרכישה שלכם, ישנו עוד אדם זקן וגלמוד שיכול ליהנות מבית חם ונעים. 

מחסני חשמל הינה רשת עטורת פרסים במגוון תחומי הפעילות הקמעונאית ושירות הלקוחות. בין השאר, היא הוכרזה כרשת הזולה והמשתלמת ביותר בסקר של מכון "גיאוקרטוגרפיה" בהנהלת פרופ' דגני עבור "המבחן של המדינה", במקום הראשון בסקר "בדוק" שערכה המועצה לצרכנות, בפרס השירות ע"ש פולה מוזס, וגם נבחרה כרשת המוכרת, הטובה והמועדפת ביותר בסקר צרכנים שנערך על ידי העיתון "גלובס" ומכון "הגל החדש".

אז בואו להרוויח פעמים - גם לרכוש ברשת מקצועית ואמינה במחירים הזולים במדינה, וגם לסייע ולהכניס קרן אור לבתי משפחות רבות בארץ.

היכנסו עכשיו למבצע החסד הגדול

תגיות:מחסני חשמלעזרה לנזקקים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה