פעילות הידברות

לראשונה בישראל: מחסני חשמל מחלקת מוצרים בזכותך!

מחסני חשמל בשיתוף מחלקת החסד של הידברות יוצאים במבצע ענק! על כל רכישת מוצר חשמלי, תעניק הרשת הוותיקה מוצר חשמלי למשפחה נזקקת. הזדמנות נדירה גם להרוויח מוצר איכותי במחיר מבצע וגם לזכות בחסד עצום של הענקת מוצר למשפחה נזקקת

  • י"א שבט התש"פ
אא

בלב כל אחד מאיתנו פועם הרצון לעזור לזולת, לתת צדקה למשפחות נזקקות, אבל לעומת זאת יש לנו גם ההוצאות הביתיות שאנחנו צריכים - לקנות קומקום במקום ההוא שהתקלקל, לחדש את מכונת הכביסה במכונה חדישה או להחליף את המקרר המקרטע. תמיד אנחנו מתלבטים איך לחלק את הכסף, והיכן להשקיע אותו.

לראשונה, יש לכם אפשרות להרוויח את שני הדברים בפעם אחת. מחסני חשמל יוצאת במבצע ענק בשיתוף מחלקת החסד של הידברות, בו היא נותנת כמחצית מהרווחים לטובת משפחות נזקקות.

בתקופת המבצע תוכלו להתחדש במכונת כביסה מתקדמת, ובזכות הרכישה שלכם - משפחה נזקקת בצפון הארץ תקבל רדיאטור לחמם בו את הבית בימי החורף הקרים. רוצים להחליף את המקרר? מעולה, אתם רוכשים מקרר איכותי ממחסני חשמל במחיר מבצע מדהים, ומשפחה נזקקת עם 6 ילדים מקבלת מכונת כביסה חדשה, במקום המכונה ששבקה חיים לפני חודשיים.

אולי יעניין אותך:

מבצע נדיר: איך תוכלו להרוויח פעמיים בקניה אחת?

נחשף: קופוני מבצע מיוחדים, גם נותנים לכם הנחה, וגם עוזרים לנזקקים!

במבצע הנדיר והמיוחד הזה אתם גם מרוויחים וגם זוכים. אתם מרוויחים מוצר חשמלי באיכות מעולה, עם שירות אישי מבית מחסני חשמל, ואתם זוכים במצוות חסד נדירה בה אתם משמחים לבבות של ילדים שלא זכו מעולם לקבל מוצר חשמלי חדש. תמיד הם קיבלו מוצרים יד שניה, ישנים ולעתים מקרטעים או פגומים מעט. ילדים שלא חוו את תחושת ההתרגשות של משהו חדש בבית - יחוו זאת בזכותכם.

מחסני חשמל ידועה ומפורסמת כרשת המובילה בארץ בשיווק מוצרי חשמל ואלקטרוניקה. הייעוד והתכלית חד משמעיים: הצעת מוצרים מעולים, במחירים האטרקטיביים ביותר וברמות השירות והאמינות הגבוהות ביותר. 

הלקוחות הרבים יודעים לספר על חווית קניה מיוחדת עם יחס אישי, ומחירים מעולים. אחד הדברים הבולטים ברשת הוא שיטת "שלם וקח": הסחורה נמסרת מיד, במקום, בלי כל המתנה – אלא אם הלקוח דורש אחרת. שיטת רכישה נוחה זו, בשילוב המחירים הנמוכים והשירות המקצועי, מציבה את הלקוח במרכז ומעניקה לו את חוויית הקנייה המושלמת.

לחצו כאן לכל הפרטים על מבצע החסד הגדול

תגיות:תרומותמחסני חשמל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה