חדשות בעולם

פעוט חזר מהמעון עם גירוד חמור בבטנו. כשאמו הרימה את חולצתו - היא נחרדה

דרגה חדשה של התעללות בילדים? אם צעירה לפעוט בן שנתיים, עדיין מתקשה להאמין למה שאירע לבנה בימים האחרונים

הילד המתוק והכיתוב המטושטש שעל בטנוהילד המתוק והכיתוב המטושטש שעל בטנו
אא

דרגה חדשה של התעללות בילדים? אם צעירה לפעוט בן שנתיים, עדיין מתקשה להאמין למה שאירע לבנה בימים האחרונים. האם - הת'ר צ'סיום בת ה-23 מפלורידה, לא הצליחה להבין מה גורם לבנה לגרד כל כך באזור בטנו. "חזרנו מהגן בשעת צהריים מוקדמת, והוא לא הפסיק לגרד עד הערב", היא משחזרת. 

כשהרימה האם את חולצתו של בנה - נחרדה.

"מצאתי שם כיתוב בטוש שחור מהמטפלת שלו במעון", היא משחזרת. "שכתבה כי הטיטולים של בני נגמרו, וצריכים לשלוח טיטולים חדשים".

המעון ממוקם באי סניבל בפלורידה, ולדברי הת'ר מדי יום מתקבל בתיבת הדואר שלה דו"ח שמתאר את מצב רוחו של בנה ביום שחלף, מתי הוחלף הטיטול האחרון שלו והאם הוא זקוק לדבר מה. 

"אני משערת שכתבו בדו"ח שהוא צריך חיתולים, אבל לא הצלחתי לראות את זה בתיבת הדואר שלנו. האם זו הדרך הכי טובה שהמטפלת מצאה, כדי ליידע אותי בכך שחסרים טיטולים? ניסיתי להוריד את הצבע מעל הבטן של בני בעזרת מגבונים, אבל לא הצלחתי למחוק את הכל. מדוע הודעה כזו צריכה להיות מועברת על הבטן של בני, ולגרום לו לגירוד כזה במשך כמה שעות? אי אפשר כבר לתקשר איתי בטלפון או במקרה הגרוע לכתוב את זה על הטיטול שלו? למה על הגוף?", היא מזדעקת, ובצדק.

את הפוסט המצמרר הזה כתבה הת'ר בצמוד לתמונה של בנה (למעלה), לאחר שניסתה בכל כוחה להסיר את צבע הטוש מבטנו, ללא הצלחה. כשהפוסט הפך לויראלי - גם מנהלת המעון - סינדי קרטר דקוסטה שמה - מצאה לנכון להגיב: "מדובר בהפרה חמורה של האתיקה המקצועית", כתבה. "המטפלת המדוברת פוטרה מעבודתה באופן מיידי, ואנחנו מצטערים מאוד על המצוקה שנגרמה לילד החמוד ולמשפחה המעורבת. הנהלים יודגשו בשנית על מנת להימנע ממקרים דומים בעתיד". 

מאנגלית: שירה דאבוש

תגיות:מעוןפעוטארה"במחדל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה