חדשות בארץ

צה"ל: חיל האוויר תקף יעדים של חמאס בעזה

בצהריים הופעלו אזעקות צבא אדום בקיבוץ יד מרדכי. זמן קצר לאחר מכן מסר דובר צה"ל כי האזעקה לא הופעלה בעקבות שיגור מהרצועה. בנוסף, זוהתה פגיעה מירי באחד מעמודי התצפית של צה"ל באזור הרצועה

(ארכיון: פלאש 90)(ארכיון: פלאש 90)
אא

דובר צה"ל מסר היום (חמישי) כי כלי טיס וטנקים תקפו יעדי טרור של חמאס בבית חאנון שבדרום רצועת עזה, זאת, בתגובה להפרחת בלוני הנפץ לעבר שטח ישראל. לפי הצבא, התקיפה כוונה נגד אמצעי תצפית של ארגון הטרור העזתי. בצהריים הופעלו אזעקות צבא אדום בקיבוץ יד מרדכי. זמן קצר לאחר מכן מסר דובר צה"ל כי האזעקה לא הופעלה בעקבות שיגור מהרצועה. בנוסף, זוהתה פגיעה מירי באחד מעמודי התצפית של צה"ל באזור הרצועה.

הלילה תקפו כלי טיס ומטוסי קרב של חיל האוויר מספר תשתיות טרור של חמאס בדרום רצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר, כי התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטה והפרחת בלוני הנפץ משטח הרצועה לעבר ישראל. היעדים שהותקפו כללו תשתית לייצור אמצעי לחימה ותשתית תת-קרקע. "ארגון הטרור חמאס אחראי על הנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות כנגד אזרחי ישראל", נאמר בהודעת דובר צה"ל.

מוקדם יותר אתמול, הופעלה התרעת צבע אדום בקיבוץ כיסופים שבמועצה האזורית אשכול. בצה"ל אמרו, כי זוהה שיגור אחד משטח הרצועה. הרקטה נפלה בשטח פתוח, לא נגרם נזק ולא היו נפגעים. כמה שעות קודם לכן, צרור בלונים שחובר למטען חבלה בתוך מתנה ארוזה אותר במועצה האזורית שדות נגב. חבלני משטרה הוזעקו למקום ונטרלו את המטען. לפני הצהריים, דווח כי צרור בלונים שאליו חובר פריט חשוד אותר באזור כביש 90, סמוך לצומת מצדה.

תגיות:עזהחמאסצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה