חדשות בארץ

בתגובה לירי הפצמ"ר: צה"ל תקף עמדת חמאס ברצועה

בתגובה לשיגור פצצת המרגמה לעבר שטח ישראל, תקף כלי טיס של צה"ל עמדה צבאית של חמאס בדרום רצועת עזה. פצצת המרגמה נפלה בשטח פתוח, ולא נגרם נזק

תקיפת צה"ל ברצועה, תמונת ארכיון (צילום: עבד רחים ח’טיב, פלאש 90)תקיפת צה"ל ברצועה, תמונת ארכיון (צילום: עבד רחים ח’טיב, פלאש 90)
אא

כלי טיס של צה"ל תקף הערב (ראשון) עמדה צבאית של חמאס בדרום רצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר כי התקיפה בוצעה "בתגובה לירי הרקטה והפרחת בלוני הנפץ מרצועת עזה לשטח ישראל".

מוקדם יותר הערב, זוהה שיגור אחד מרצועת עזה לעבר שטח העוטף. פצצת מרגמה נחתה בשטח פתוח סמוך לגבול באזור דרום הרצועה. מהמועצה האזורית אשכול נמסר, כי "זוהה איכון על נפילה בשטח פתוח בסמוך לגבול באזור דרום המועצה. ביישוב סמוך הופעלה התרעה באפליקציית פיקוד העורף על שטח פתוח. לא הופעלה התרעת צבע אדום בתוך היישוב, כי לא נשקף איום לישוב".

לפני כשבוע וחצי נשמעה אזעקת צבע אדום בקיבוצים סעד, נחל עוז וכפר עזה. לוחמי כיפת ברזל יירטו שני שיגורים, ושניים נוספים נפלו בשטחים פתוחים. בתגובה לירי הרקטות, תקף חיל האוויר מטרות חמאס בצפון הרצועה, ביניהם אתר לייצור אמצעי לחימה ומתחם צבאי.

אמש תקפו מטוסי קרב של חיל האוויר מספר יעדי טרור של חמאס בדרום הרצועה, וזאת בתגובה לשיגור בלוני הנפץ על ידי הפלסטינים משטח הרצועה לעבר ישראל. המטרות שהותקפו כללו אתר לייצור אמצעי לחימה ומתחם צבאי בו תשתיות המשמשות לאיסוף. מדובר צה"ל נמסר, כי "ארגון הטרור חמאס אחראי לכל הנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא שיישא בהשלכות לפעולות הטרור המופעלות נגד אזרחי ישראל".

צרור בלונים, אליו חובר מטען, אותר אתמול בבוקר סמוך למדרשת בן גוריון, ליד שדה בוקר. חבלנים הגיעו למקום, ונטרלו את המטען ללא פגע. בהמשך היום דווח על נחיתתו של צרור בלונים במועצה האזורית רמת נגב, סמוך לבאר שבע. לאחד הבלונים חובר ראש נפץ של פצצת RPG. בחסדי שמיים, הבלון נוטרל בשלום. בלוני נפץ נוספים זוהו בקיבוץ בארי שבעוטף עזה ובסמוך לצאלים.

תגיות:חמאסרצועת עזהצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה