חדשות בארץ

צעיר נעצר לאחר שאמר לשוטרת כי הוא "רוצה להוריד את פוטין"

הצעיר נעצר לאחר שפנה לשוטרת שעסקה באותה עת בתגבור האבטחה על פסגת המנהיגים בכנס השואה הבינלאומי המתקיים בירושלים, ושאל אותה האם הנשיא הרוסי נחת בארץ. לאחר שהשיבה אותו בשלילה, שאלה השוטרת מדוע הוא מתעניין בכך ונענתה על ידי החשוד כי ברצונו "להוריד את פוטין". בחקירתו הודה במיוחס לו, אך הדגיש כי אמר את הדברים "בצחוק"

פוטין בנחיתתו הבוקר בנתב"ג (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)פוטין בנחיתתו הבוקר בנתב"ג (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אא

בית המשפט השלום בירושלים האריך היום (חמישי) את מעצרו של צעיר מירושלים, שנעצר אמש מחשד לאיום על חייו של נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין. בית המשפט האריך את מעצרו עד מחר, אולם לאחר ערר שהגיש פרקליטו מהסנגוריה הציבורית לבית המשפט המחוזי, הוחלט לשחררו עוד הערב, לאחר המראתו של הנשיא הרוסי למוסקבה.

הצעיר נעצר לאחר שפנה לשוטרת שעסקה באותה עת בתגבור האבטחה על פסגת המנהיגים בכנס השואה הבינלאומי המתקיים בירושלים, ושאל אותה האם הנשיא הרוסי נחת בארץ. לאחר שהשיבה אותו בשלילה, שאלה השוטרת מדוע הוא מתעניין בכך ונענתה על ידי החשוד כי ברצונו "להוריד את פוטין". הצעיר עוכב ועל גופו בוצע חיפוש, בסופו הוחלט על מעצרו שלאחריה הודה במיוחס לו, אך הדגיש בחקירתו כי אמר את הדברים "בצחוק". בית משפט השלום אימץ הבוקר את עמדת המשטרה וקבע כי יש עילה למעצר עד מחר בשעה 10:00. בעקבות הערעור על ההחלטה, הסכימו שני הצדדים על שחרור החשוד עם עזיבתו של פוטין את ישראל.

תגיות:ולדימיר פוטיןמשטרת ישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה