המכתב שלא יישלח לעולם

לכל אנשי ה"בקרוב אצלך", תבחרו טוב טוב את המילים

גם אבא מאחל לך "בקרוב אצלך", ומוסר הבטחה שגם לך זה יקרה. פתחו את הלב, את זה לא שומעים דרך האוזניים. המכתב שלעולם לא יישלח

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

את המכתב הזה באמת לא אשלח...

את הכתב הזה אטמון באמתחתי ואשלוף בעת הצורך.

אז נתחיל.

לכבוד: כל אנשי ה"בקרוב אצלך".

שולחת: זו שבשבילה זה "קרוב אליו".

יש משפט שמתחילים לשמוע מרחף באוויר כשעוברים את גיל 20, "בקרוב אצלך...". המשפט מגיע מכל קצוות קשת האיחולים, בתוספת מבטים ורגשות שונים. "בקרוב בחתונה שלך" בתוספת קריצה, "החתונה הבאה היא שלך..." עם חיוך ועיניים נוגות, ובסוף עוד פגישת שידוך נוספת - "כל אחד מקרב אותך לאמיתי משורש נשמתך...", זהו המשפט הנאמר בעיניים בורקות המקרינות חוכמת חיים.

לעיתים, המשפט "בקרוב אצלך" נאמר מאדם קרוב אשר לבו יוצא אליך ורוצה לחזקך, ולומר "אני כאן בשבילך... ימים טובים עוד יגיעו עבורך", אך בוחר לומר "בקרוב אצלך", כי מרוב רווקים ורווקות שכחנו קצת איך לדבר בשפת הלב. אבל אצלי, ככל שהזמן עבר, ה"בקרוב אצלך" הפך ל"קרוב אליו"... קרוב לאבא'לה, אבא הגדול, אבא הכל יכול. קרבת השם כזו שמורה רק לרווקים ורווקות. הקב"ה מתאווה לתפילתכם, תפילת ילדיו. גם אבא מאחל לך "בקרוב אצלך", ומוסר הבטחה שגם לך זה יקרה. פתחו את הלב, את זה לא שומעים דרך האוזניים. זכרו, אבא נושא אותנו על כפיים.

אז אחרי שהגיעה הישועה, וכבר ניתן לשמוע את שיר החופה, רואים כבר שולחנות מפוארים והמון אורחים – זכרו: יבואו עוד "בקרוב אצלך": בקרוב אצלכם בברית...", "בשנה הבאה בברית שלכם". חבקו את הברכה הנשלחת, אמרו "תודה" בחיוך וזכרו, אבא מדבר מגרונם של אלו, וממנו המשפט נאמר עם סימן קריאה בסוף, "בקרוב אצלך!". אין זאת שאלה וזהו לא איחול, זאת הבטחה, הבטחה של אבא שאוהב, רוצה ויכול להגשים את המשאלה.

נ.ב.

לכל אותם המאחלים את ה"בקרוב אצלך..." - זכרו את המשפט "כל ימי גדלתי בין חכמים ולא מצאתי לגוף טוב משתיקה". אין מדובר בכוונה להלך בעולם בשתיקה, אלא לבחור את המילים טוב טוב. ו"כשם שמצווה לומר דבר שנשמע כך מצווה לא לומר דבר שאינו נשמע". הקשיבו לחכמים לפעמים. רווקים צריכים מילים אכפתיות, נכון, אך בחרו את המילים הנכונות, או אל, פשוט אל תאמרו. רק תחבקו ותפגינו אהבה. זה המתבקש בסיטואציה.

רוצים גם אתם לקחת חלק במדור של אתר הידברות, "המכתב שלא יישלח לעולם"? שלחו לנו את המכתב שלכם לכתובת support@htv.co.il ואולי נפרסם גם אותו.

תגיות:חתונההמכתב שלא יישלח לעולם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה