חדשות בארץ

"המתה בקלות דעת": כתב אישום נגד הנהג שהרג את ציפי רימל ובתה התינוקת

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה כתב אישום נגד טארק כורד, תושב מזרח ירושלים שפגע בחודש שעבר ברכב בו נסעו ציפי רימל ובתה התינוקת בכביש 443, וגרם למותן. הוא מואשם בהמתה בקלות דעת, לאחר שנסע ברכבו במהירות מופרזת ולא האט לקראת הצומת

זירת התאונה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)זירת התאונה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה הבוקר (רביעי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד הנהג, שגרם למותן של ציפי רימל ובתה התינוקת, לאחר שהתנגש ברכב בו נסעו בכביש 443. הנהג – טארק כורד, בן 19, מכפר עקב שבמזרח ירושלים – מואשם בהמתה בקלות דעת, עבירה שהעונש עליה הוא 12 שנות מאסר. בנוסף, הוא מואשם בעבירות של חבלה חמורה, פציעה, נהיגה במהירות מעל המותר, נהיגה ללא ביטוח וגרימת נזק לרכוש.

בני משפחת רימל, תושבי היישוב נווה צוף שבחבל בנימין, נפגעו בתחילת החודש שעבר בתאונה הקטלנית, שהתרחשה בסמוך לצומת גבעת זאב. אם המשפחה ציפי רימל, בת 34, והבת נועם רחל, בת 3 שבועות, נהרגו. בעלה של רימל, אפרים, נפצע באורח קשה. בתחילת החודש הוא שוחרר מבית החולים שערי צדק בירושלים, והועבר לשיקום בבית החולים שיבא בתל השומר. בנו איתי, בן 12, נפצע בתאונה באורח אנוש. הוא מאושפז עדיין ביחידה לטיפול נמרץ בשערי צדק, עם פגיעת ראש קשה ושיפור קל מאוד. שלושה נוסעים נוספים, שנסעו ברכבים אחרים, נפצעו קל.

מפרטי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין רחל אהרוני-זאבי, עולה כי כורד רכש את רכבו מספר ימים לפני התאונה, והחליט לבצע בו "נסיעת מבחן" כדי לבדוק כיצד הוא מגיב במהירות נסיעה גבוהה. במהלך נסיעתו הפראית, הוא הגביר את המהירות עד לכ- 170 קמ"ש. עם התקרבותו לצומת, הבחין כורד ברמזור האדום אך לא האט את מהירות נסיעתו המופרזת. כ- 40 מטרים מקו העצירה של הצומת, הוא התנגש בעוצמה עם חזית הרכב בחלקו האחורי של הרכב של משפחת רימל, ופגע בהמשך ברכבים נוספים.

"במעשיו המתוארים לעיל, גרם הנאשם בקלות דעת, תוך שהוא נוטל סיכון בלתי סביר, לאפשרות גרימת מותם ופציעתם של עוברי הדרך, למותן של ציפורה רימל ז"ל ושל נועם רחל ז"ל", נכתב בכתב האישום. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך עד לתום ההליכים את התנאים המגבילים שהוטלו על הנאשם, הכוללים מעצר בית מלא ופסילת רישיון הנהיגה שלו.

אפרים רימל ומנכ''ל שערי צדק, פרופ’ עופר מרין (צילום: דוברות שערי צדק)אפרים רימל ומנכ''ל שערי צדק, פרופ’ עופר מרין (צילום: דוברות שערי צדק)

רימל חזר שלשום לבית החולים שערי צדק, כדי להודות לצוות הרפואי שליווה אותו בשלבי התאוששותו. את דבריו פתח באומרו: "חז"ל לימדו אותנו, שכשם שצריך לברך על הרעה, צריך לברך על הטובה. באתי להודות על הטובה. יש פה הרבה אנשים, שאני חייב להם את חיי". הוא הביע תקווה, כי הסיפור הטרגי של משפחתו יהווה "טריגר למודעות לנושא תאונות הדרכים".

תגיות:כביש 443תאונת דרכיםנווה צוף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה