חדשות בארץ

בדרך לחופה: החתן החובש טיפל בפצועים

החתן מרדכי עבוט עשה את דרכו לחופה, יחד עם חברו. השניים הבחינו בתאונת דרכים, ונחלצו לסייע: "לא חשבתי על חליפת החתן שאני לובש"

  • כ"ד טבת התש"פ
החתן החובש (צילום: אורי ימיני, דוברות מד"א)החתן החובש (צילום: אורי ימיני, דוברות מד"א)
אא

מרדכי עבוט, מתנדב מד"א מצפת, לא חשב שכך ייראו השעות לפני כניסתו לחופה. עבוט, בן 22, חובש מד"א, וחברו, אורי ימיני, בן 22, חובש ונהג בימבולנס במד"א, עשו את דרכם שלשום (ראשון) מתפילת מנחה בציון רשב"י במירון לחתונתו של מרדכי בראש פינה. לפתע הבחינו השניים בצד הכביש בשני כלי רכב עומדים, שהיו מעורבים בתאונת דרכים.

עבוט, עם בגדי החתן שעליו, זינק עם ימיני מהרכב. הם החלו להעניק עזרה ראשונה לגבר ואישה, שסבלו מחבלות קלות. "תנאי הדרך והראות היו מאוד קשים, והטיפול נעשה בתנאים מאתגרים, תחת ערפל כבד", סיפר מרדכי לאחר מכן. "כשהבחנתי בתאונה פעלתי באופן אוטומטי, רצתי לסייע לפצועים ולא חשבתי על חליפת החתן שאני לובש. הגשנו טיפול ראשוני, ותוך זמן קצר הגיע אמבולנס ופינה את השניים לבית החולים, כשמצבם קל".

במקביל לטיפול הרפואי, דאג מרדכי להסיט את התנועה המגיעה למקום כדי למנוע תאונה. "היה חשוב לאותת לנהגים כי יש סכנה בדרך", שחזר. "אנחנו, כאנשי מד"א, תמיד בכוננות, ותמיד נגיש סיוע, בכל מקום ובכל זמן".

למחרת התרגש מרדכי לקבל ברכת מזל טוב מאחד הפצועים, שאף ביקש להיפגש אתו ולהודות לו באופן אישי על הסיוע.

תגיות:עזרה ראשונהמד"א

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה