חדשות בארץ

השב"כ חושף: בשנה האחרונה סוכלו למעלה מ-560 פיגועים משמעותיים

במהלך הטקס, שהתקיים בנוכחות ראש הממשלה בנימין נתניהו, חולקו תעודות הוקרה לעובדי ועובדות הארגון על שנטלו חלק בשישה מבצעים שהוגדרו כ"פורצי דרך". ארגמן: "המצוינות מכילה בתוכה את היכולת ליצור יש מאין, לחשוב מחוץ לגבולות המוכר, להאמין ברעיון, גם אם הוא נראה מטורף בהתחלה". נתניהו: "בהצלת החיים אתם מייצרים גם תחושת ביטחון, שזה לא דבר מובן מאליו במדינה שלנו"

ארגמן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)ארגמן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

במהלך השנה החולפת סוכלו למעלה מ-560 פיגועים משמעותיים, בהם 300 פיגועי ירי, 10 פיגועי התאבדות ו-4 פיגועי חטיפה – כך חשף הערב (שני) ראש השב"כ נדב ארגמן. במהלך טקס פרס ראש הממשלה על הישג מודיעיני-מבצעי לשנת 2016 שהתקיים במטה הארגון, אמר ארגמן כי השנה האחרונה "הייתה גדושה באתגרים ביטחוניים, בכל הזירות בהן אנו פועלים". הוא הוסיף: "סיכולים אלה התאפשרו בזכות כל אחת ואחד מעובדי השירות. בזכות ההשקעה, הנחישות, ההתמדה, המקצועיות והיצירתיות המאפיינים את העשייה שלכם, שלנו".

במהלך הטקס, שהתקיים בנוכחות ראש הממשלה בנימין נתניהו, חולקו תעודות הוקרה לעובדי ועובדות הארגון על שנטלו חלק בשישה מבצעים שהוגדרו כ"פורצי דרך". באירוע השתתפו גם נציגי גופי הביטחון הפועלים בשיתוף פעולה עם שירות הביטחון הכללי. ארגמן אמר לזוכים כי "העשייה המיוחדת עליה אתם זוכים בהוקרה היום, לא הייתה יכולה לקרות, ללא הנחישות והשאיפה למצוינות הטבועות בכם". לדבריו, "המצוינות מכילה בתוכה גם מרכיב של חדשנות ויצירתיות. היכולת ליצור יש מאין, לחשוב מחוץ לגבולות המוכר, להאמין ברעיון, גם אם הוא נראה מטורף בהתחלה, ולא להרפות נוכח הקשיים שמערימה הדרך. גם במבחן הזה עמדתם בהצלחה, והוכחתם לכולנו שהשמים הם הגבול".

נתניהונתניהו

ראש הממשלה אמר באירוע כי "הדבר החשוב ביותר הוא קודם כל החיים עצמם ואחר כך איכות החיים. אתם דואגים לשני הדברים גם יחד – הצלת חיים במאות מקרים. מאות ישראלים הרוגים, אולי יותר, ניצלו בזכות הפעילות שלכם". לטענתו, "איכות החיים זאת תחושת הביטחון שמוקרנת מעבר לשאלה המיידית של מי נפגע, ובהצלת החיים אתם מייצרים גם תחושת ביטחון, שזה לא דבר מובן מאליו במדינה שלנו".

עוד אמר נתניהו כי "היעד הגדול" הוא להתגבר על האיום האיראני, המהווה, לדבריו, איום קונבנציונלי. "גם איום גרעיני וגם איום של טרור – להתגבר עליו כפי שהתגברנו על האיום הגדול של הפן-ערביזם. אנחנו יכולים לעשות זאת, הוכחנו זאת", אמר נתניהו.

תגיות:השב"כפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה