ונשמרתם

נס: הפעוט בלע סוללה – וחייו ניצלו

לאחר שישה שבועות של הקאות בלתי פוסקות, התגלה בצילום חזה כי בוושט של הפעוט תקועה סוללת כפתור עגולה. הוא הובהל לחדר ניתוח במרכז הרפואי שניידר בפתח תקווה, שם נשלפה הסוללה

  • י"ח טבת התש"פ
(קרדיט צילום: דוברות מרכז שניידר)(קרדיט צילום: דוברות מרכז שניידר)
אא

חייו של פעוט בן שנה ותשעה חודשים ניצלו, לאחר שרופאי מרכז שניידר לרפואת ילדים בפתח תקווה שלפו סוללה שנתקעה בוושט שלו וסיכנה את חייו.

לפני כחודש וחצי, אמו של הפעוט שמה לב כי הוא אינו במיטבו: הוא הקיא ללא הפסקה, ולא התנהג כרגיל. היא חשדה כי בלע גוף זר, ומיהרה לקחת אותו לבדיקת רופא במוקד הקרוב למקום מגוריהם. הרופאים טענו כי מדובר במחלה ויראלית ושלחו את האם ובנה הביתה, אך הפעוט המשיך להקיא ללא הרף.

בששת השבועות שחלפו מאז, לקחה האם את בנה הפעוט לרופא בקהילה, למוקד ולבית חולים אחר, אך לא נמצא מזור לילד. לאחר השבועות הקשים שעברה עם בנה, החליטה האם שלא להסתפק בחוות הדעת המרגיעות שקיבלה, ודרשה כי יבוצעו לו בדיקות מקיפות, כולל צילום חזה. בצילום שנערך לבסוף לפעוט, התגלה כי סוללת כפתור עגולה תקועה בתוך הוושט שלו.

הפעוט פונה למרכז שניידר לרפואת ילדים. בחדר הניתוח אליו הובהל, שלפו ד"ר מנאר מטר, רופאה בכירה במכון לגסטרואנטרולוגיה, תזונה ומחלות כבד ושאר חברי הצוות, את הסוללה מהוושט שלו. הוא הועבר להתאוששות ביחידה לטיפול נמרץ בשניידר. לאחר מכן הועבר למחלקה הכירורגית במרכז הרפואי, ובהמשך ישוחרר לביתו.

תגיות:סוללהפעוט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה