חדשות בארץ

יממה לאחר הטרגדיה: אביו של אבי בסר ז"ל בבקשה אישית מצמררת

"אני רוצה לבקש, לעילוי נשמתו של הילד היקר שלי", נשבר קולו של האב. "אם מישהו יוכל ללמוד אפילו משנה אחת או מעשה טוב"

  • י"ז טבת התש"פ
זירת התאונה הקטלנית (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)זירת התאונה הקטלנית (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
אא

תאונת הדרכים הקטלנית במודיעין עילית זעזעה את כל אלו שהתוודעו אליה: אבי בסר, בן 10 וחצי, נהרג מפגיעת אוטובוס סמוך לביתו. "זו גזירת שמים. אנחנו לא מבינים בדברים האלה. קודם כל מודים לבורא עולם על היהלום שנתן לנו במשך 10 וחצי שנים", אמר האב השכול, הרב יוסף בסר, בשיחה ל'קול חי'.

"אני רוצה לבקש, לעילוי נשמתו של הילד היקר שלי", נשבר קולו של האב. "אם מישהו יוכל ללמוד אפילו משנה אחת או מעשה טוב לעילוי נשמתו של אבי". המראיין ציין את שמו המלא של הילד, והדגיש כי אלו ראשי תיבות למילה: אחי. אברהם חיים בן יוסף.

במהלך ההלוויה, נשא אביו של הילד המנוח, דברי הספד שהחרידו את כל שומעיהם. "אבי היהלום, אבי היקר שזכינו בו", פתח האב את דבריו. "רציתי לומר כמה מילים על אבי היהלום, שזכינו בו למעלה מעשר שנים, כל דבר עשה עם יראת שמים, גם כילד קטן שמר לעשות כמו שצריך.

"היינו צריכים לשים מזוזה במרפסת, אבי בא ואמר: 'תשימו את זה קצת יותר נמוך, שאני יוכל לתת נשיקה'. ילד בגיל 10, שמה שאכפת לו זה שהמזוזה תהיה יותר נמוכה שיוכל להגיע אליה ולתת לה נשיקה", אמר האב, והמלווים געו בבכיה.

"לא פעם אמר לי: 'אבא, הזמנת לי כבר תפילין לבר מצווה? ילד בגיל 10 זה מה שהוא חושב, לא על האולם איפה שתהיה בר המצווה, אלא על התפילין שצריך להזמין כבר", קרא האב.

"כל לילה היה הולך לישון, היה לוקח ברכון של קריאת שמע, והיה בכוונה אומר קריאת שמע על המיטה. אנשים מבוגרים לא אומרים ככה כמו שהוא היה אומר.

"היו לו מידות טובות. כאשר היה מקבל ממתק, והיה שואל: 'אמא, שמואל קיבל כבר?', תקח לעצמך! לא לא, קודם הוא בודק אם כולם קיבלו.

בעקבות האסונות האחרונים, איך אפשר לעבור לסדר היום?!

"היום קניתי לו שוקולד", אמר האב והנוכחים לא מנסים אפילו לעצור את הדמעות, "כי אתמול הייתי באסיפת הורים והרבי שלו אמר עליו דברים טובים ברוך השם, גם עליו וגם על אחיו. אבל הוא לא לקח את זה לחיידר, ששום ילד לא יקנא. כל דבר שהיו מביאים לו היה אומר 'תודה רבה', אפילו דברים שכל אחד חושב שבכלל לא צריך לומר תודה רבה, מביאים לו שמיכה, כרית, הילד אומר: 'תודה רבה'.

"מירי היתה האחרונה לקחת אותו לחיידר, ואז הוא אמר למירי: 'תחזרי הביתה, יש לך מחר מבחן', חשב רק על אחרים, שרק לאחרים יהיה טוב.

"היה מכבד הורים בצורה לא רגילה, כשהיה מאחר אפילו בשלוש דקות היה מתקשר לאשתי: 'אמא, האוטובוס איחר', מבקש ממישהו טלפון נייד ומודיע. לכן, היום, חששנו מאוד שהוא איחר ב-20 דקות, והבנו שקרה לו משהו.

"אני רוצה לבקש סליחה מאבי בשם כל המשפחה, הקרובים והרחוקים, אם חס ושלום לא התנהגנו אליו בכבוד מספיק, לא התייחסנו אליו מספיק יפה, אנחנו מודים שהקב"ה נתן לנו עוד ילדים יקרים, מתפללים שהקב"ה יתן לנו כוח, לי ולאשתי היקרה ולכל הילדים, כח להתחזק מהאסון הנורא ושמעכשיו יהיה לנו רק רק רק טוב בעזרת השם".

אבי ז"ל הותיר אחריו זוג הורים, שישה אחים ואחיות, ואלפי מכרים, ידידים ותושבי העיר ההמומים ואבלים בפטירתו בטרם עת.

אז איזה משנה למדתם לעילוי נשמתו של אבי ז"ל, ובאיזו מצווה החלטתם להתחזק? שתפו אותנו בתגובות

כדי למנוע את הטרגדיה הבאה: זוהי המצווה שאולי שכחנו

תגיות:טרגדיהאבי בסר ז"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה