חדשות בארץ

אסון כבד במודיעין עילית: אבי בן ה- 10 נהרג מפגיעת אוטובוס

אבי בסר, בן 10, נהרג מפגיעת אוטובוס כאשר עבר במעבר חצייה. אביו, הרב יוסף בסר: "אנחנו מקבלים גזירת שמיים באהבה"

  • ט"ז טבת התש"פ
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
אא

אבי בסר, ילד בן 10 תושב מודיעין עילית, נהרג אמש (ראשון) בתאונת דרכים ברחוב חפץ חיים בעירו, לאחר שאוטובוס פגע בו בעת שעבר במעבר חצייה. חובשים ופראמדיקים, שהוזעקו אל הזירה, נאלצו לקבוע את מותו. במשטרה פתחו בחקירת נסיבות התאונה. חקירה ראשונית העלתה, כי ככל הנראה אבי החליק כאשר ניסה לעבור את הכביש, ונפגע מהאוטובוס. רישיונו של הנהג הפוגע נשלל עד לסיום החקירה.

חובש בכיר במד"א, מוטי פישר, סיפר: "כשהגענו למקום, המראה היה קשה. ראינו ילד כבן 12 שוכב על הכביש סמוך לאוטובוס. הוא היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, עם חבלת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות, ולצערנו בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

מסע הלוויה של אבי ז"ל יצא מביתו. הוא הובא למנוחות לפני חצות בהר המנוחות בירושלים. אבי ז"ל הותיר אחריו את הוריו ו- 6 אחים ואחיות.

אביו של אבי, הרב יוסף בסר, מלמד בתלמוד תורה "פרי התורה" בשכונת ברכפלד בעיר, הספיד את בנו בבכי מר: "אנחנו מקבלים גזירת שמיים באהבה, אני מודה להשם על כל מידה. אבי היה היהלום שלנו היקר, שזכינו בו למעלה מ- 10 שנים. כל דבר עשה ביראת שמיים, כל דבר השתדל בתור ילד קטן לעשות כמו שצריך. היינו צריכים לשים מזוזה במרפסת, ואז אבי בא ואמר: 'אמא, תשימו את זה אולי קצת יותר נמוך, כדי שאוכל לתת נשיקה'. הוא כבר אמר לי כמה פעמים: 'אבא, אתה צריך כבר להזמין לי תפילין לבר מצווה'. ילד בגיל 10, זה מה שהוא חושב – על מצוות".

יממה לאחר הטרגדיה: זוהי בקשתו האישית של האב השכול

תגיות:מודיעין עיליתתאונת דרכים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה