חדשות בארץ

נתניהו במכתב לנעמה יששכר: "מאוחדים בציפייה לראותך בקרוב בישראל"

במכתב שהעביר לנעמה יששכר, הצעירה הכלואה במוסקבה, כתב ראש הממשלה בנימין נתניהו כי הוא עושה "מאמצים בלתי פוסקים" להביא לשחרורה: "מאז ומתמיד עמנו מתאפיין במורשת של ערבות הדדית – איננו מפקירים אף אדם לגורלו"

יששכר בכלא הרוסייששכר בכלא הרוסי
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו העביר מכתב לנעמה יששכר, הכלואה במוסקבה ונידונה לשבע וחצי שנות מאסר. כך נמסר הערב (שני) מלשכת ראש הממשלה.

במכתבו כתב נתניהו: "רעייתי שרה ואני כותבים לך מילים אלו מעומק לבנו, בשם העם כולו. אנו כאן בישראל ואת ברוסיה, אבל על המרחק בינינו מגשרת קרבת הלבבות".

"אזרחי המדינה חושבים עלייך, והם מגלים עניין עצום בכל בדל מידע על שלומך. מאז ומתמיד עמנו מתאפיין במורשת של ערבות הדדית – איננו מפקירים אף אדם לגורלו, וכך הדבר גם במקרה שלך".

"מדינת ישראל ואני משקיעים מאמצים בלתי פוסקים להביא לשחרורך", הוסיף ראש הממשלה. "אנו עומדים בקשר עם בני משפחתך, ובכל שיחה איתם אנו מדגישים את מחויבותנו להחזיר אותך הביתה בהקדם".

"כולנו מחזקים אותך בהתמודדות עם האתגר הקשה שנכפה עלייך, וכולנו מאוחדים בציפייה לראותך בקרוב בישראל. חזקי ואמצי, מלב אל לב. עמך תמיד – עד לשחרורך, וגם לאחר מכן", חתם נתניהו את מכתבו.

אמה של נעמה, יפה יששכר, שוחחה הערב עם נתניהו והודתה לו על מכתבו. היא אמרה לראש הממשלה, כי בתה קיבלה את המכתב והביעה התרגשות והערכה גדולה לדבריו. האם הוסיפה, כי המכתב מחזק אותה מאוד ומעורר תקווה גדולה. נתניהו אמר בתגובה: "אמשיך לעשות הכל כדי להשיב את נעמה הביתה בהקדם האפשרי".

כזכור, בחודש שעבר דחה בית משפט ברוסיה את הערעור שהגישה יששכר על גזר הדין שהושת עליה. נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, יגיע בשבוע הבא לישראל, וישתתף ב"פורום השואה הבינלאומי" לציון 75 שנה לשחרור מחנה ההשמדה אושוויץ-בירקנאו. במשפחת יששכר תולים תקוות, כי המאמץ המדיני הישראלי יוביל להכרזה של פוטין על מתן חנינה לנעמה.

תגיות:רוסיהנעמה יששכר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה